Теоретико-методологічна концепція діяльності психологічної служби в умовах вищої школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сторож, В. В. ua
dc.contributor.author Гжебинська, О. ua
dc.date.accessioned 2020-11-27T06:43:57Z
dc.date.available 2020-11-27T06:43:57Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сторож В. В. Теоретико-методологічна концепція діяльності психологічної служби в умовах вищої школи / В. В. Сторож, О. Гжебинська // Динамиката на съвременната наука: XIV международна научна практична конференция, 2018 р., София: матер. – София: Бял ГРАД-БГ, 2018. – С. 86–89. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8318
dc.description.abstract На сучасному етапі реформування системи вищої освіти особливу увагу привертає процес підвищення рівня конкурентоспроможності молодого фахівця, як цілеспрямованого, активного, самостійного, ініціативного випускника вищого освітнього закладу. Це, означає, що будьякий ЗВО має забезпечити такі психолого-педагогічні умови, які б максимально сприяли розвитку особистості, котра спроможна гнучко адаптуватися до змін, які відбуваються не лише у суспільстві в цілому, а й професійній сфері зокрема. У цьому випадку вагомого значення набуває організація діяльності психологічної служби закладу вищої освіти, яка покликана забезпечити комфортні умови навчання студентів, а також має стати масштабною базою для формування та вдосконалення професійних навичок молоді. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject психологічна служба uk_UA
dc.subject вища школа uk_UA
dc.subject система освіти uk_UA
dc.subject діяльність фахівців-психологів uk_UA
dc.title Теоретико-методологічна концепція діяльності психологічної служби в умовах вищої школи uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу