Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сторож, В. В. | ua |
dc.contributor.author | Гжебинська, О. | ua |
dc.date.accessioned | 2020-11-27T06:43:57Z | |
dc.date.available | 2020-11-27T06:43:57Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Сторож В. В. Теоретико-методологічна концепція діяльності психологічної служби в умовах вищої школи / В. В. Сторож, О. Гжебинська // Динамиката на съвременната наука: XIV международна научна практична конференция, 2018 р., София: матер. – София: Бял ГРАД-БГ, 2018. – С. 86–89. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8318 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі реформування системи вищої освіти особливу увагу привертає процес підвищення рівня конкурентоспроможності молодого фахівця, як цілеспрямованого, активного, самостійного, ініціативного випускника вищого освітнього закладу. Це, означає, що будьякий ЗВО має забезпечити такі психолого-педагогічні умови, які б максимально сприяли розвитку особистості, котра спроможна гнучко адаптуватися до змін, які відбуваються не лише у суспільстві в цілому, а й професійній сфері зокрема. У цьому випадку вагомого значення набуває організація діяльності психологічної служби закладу вищої освіти, яка покликана забезпечити комфортні умови навчання студентів, а також має стати масштабною базою для формування та вдосконалення професійних навичок молоді. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | психологічна служба | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.subject | система освіти | uk_UA |
dc.subject | діяльність фахівців-психологів | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методологічна концепція діяльності психологічної служби в умовах вищої школи | uk_UA |
dc.type | Article | en |