Роль маркетингового підходу в ефективному управлінні медичним закладом вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Рогачевський, О. П. uk
dc.contributor.author Rogachevskyi, O. Р. en
dc.contributor.author Рогачевский, А. П. ru
dc.date.accessioned 2020-11-18T09:09:28Z
dc.date.available 2020-11-18T09:09:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Рогачевський О. П. Роль маркетингового підходу в ефективному управлінні медичним закладом вищої освіти // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. 2020. Т. 19, вип. 2 (45). С. 428–445. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8263
dc.description.abstract У статті проаналізовано роль маркетингового підходу в управління медичним закладом вищої освіти. Були охарактеризовані основні маркетингові підходи до створення ефективної стратегії розвитку медичного закладу вищої освіти та стійкого закріплення українського медичного ЗВО на глобальному світовому ринку медичних освітніх послуг. Особливе місце в отриманні стійких позицій на світовому та вітчизняному ринках освіти займає політика маркетингового управління навчальним закладом. Автором здійснено аналіз використання інструменту «маркетинг-мікс» для медичних закладів вищої освіти. uk_UA
dc.description.abstract The article analyzes the role of the marketing approach in the management of a higher education medical institution. The main marketing approaches to the creation of an effective strategy for the development of a higher education medical institution and the sustainable consolidation of the Ukrainian medical ZVO in the global world market of medical educational services were characterized. A special place in obtaining stable positions in the world and domestic markets of education is the policy of marketing management of the institution. The author analyzes the use of the marketing mix tool for higher education medical institutions. en
dc.description.abstract В статье проанализирована роль маркетингового подхода в управление медицинским учреждением высшего образования. Были охарактеризованы основные маркетинговые подходы к созданию эффективной стратегии развития медицинского учреждения высшего образования и устойчивого закрепления украинского медицинского ЗВО на глобальном мировом рынке медицинских образовательных услуг. Особое место в получении устойчивых позиций на мировом и отечественном рынках образования занимает политика маркетингового управления учебным заведением. Автором проведен анализ использования инструмента «маркетинг-микс» для медицинских учреждений высшего образования. ru
dc.language.iso uk en
dc.subject ринок освітніх послуг uk_UA
dc.subject маркетинг-мікс uk_UA
dc.subject educational services market uk_UA
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject presentation activities en
dc.subject brand en
dc.subject рынок образовательных услуг ru
dc.subject маркетинг-микс ru
dc.subject маркетинговая стратегия ru
dc.subject бренд ru
dc.subject презентационная деятельность ru
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject презентаційна діяльність uk_UA
dc.title Роль маркетингового підходу в ефективному управлінні медичним закладом вищої освіти uk_UA
dc.title.alternative Role of the marketing approach in managing the medical university effectively en
dc.title.alternative Роль маркетингового подхода в эфективном управлении медицинским высшим учебным заведением ru
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account