dc.contributor.author |
Рогачевський, О. П. |
uk |
dc.contributor.author |
Rogachevskyi, O. Р. |
en |
dc.contributor.author |
Рогачевский, А. П. |
ru |
dc.date.accessioned |
2020-11-18T09:09:28Z |
|
dc.date.available |
2020-11-18T09:09:28Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Рогачевський О. П. Роль маркетингового підходу в ефективному управлінні медичним закладом вищої освіти // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. 2020. Т. 19, вип. 2 (45). С. 428–445. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8263 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано роль маркетингового підходу в управління медичним закладом вищої освіти. Були охарактеризовані основні маркетингові підходи
до створення ефективної стратегії розвитку медичного закладу вищої освіти та
стійкого закріплення українського медичного ЗВО на глобальному світовому ринку медичних освітніх послуг.
Особливе місце в отриманні стійких позицій на світовому та вітчизняному
ринках освіти займає політика маркетингового управління навчальним закладом.
Автором здійснено аналіз використання інструменту «маркетинг-мікс» для медичних закладів вищої освіти. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article analyzes the role of the marketing approach in the management of a
higher education medical institution. The main marketing approaches to the creation of
an effective strategy for the development of a higher education medical institution and
the sustainable consolidation of the Ukrainian medical ZVO in the global world market
of medical educational services were characterized.
A special place in obtaining stable positions in the world and domestic markets
of education is the policy of marketing management of the institution. The author analyzes
the use of the marketing mix tool for higher education medical institutions. |
en |
dc.description.abstract |
В статье проанализирована роль маркетингового подхода в управление медицинским учреждением высшего образования. Были охарактеризованы основные
маркетинговые подходы к созданию эффективной стратегии развития медицинского
учреждения высшего образования и устойчивого закрепления украинского медицинского ЗВО на глобальном мировом рынке медицинских образовательных услуг.
Особое место в получении устойчивых позиций на мировом и отечественном рынках образования занимает политика маркетингового управления учебным
заведением. Автором проведен анализ использования инструмента «маркетинг-микс» для медицинских учреждений высшего образования. |
ru |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
ринок освітніх послуг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг-мікс |
uk_UA |
dc.subject |
educational services market |
uk_UA |
dc.subject |
marketing mix |
en |
dc.subject |
marketing strategy |
en |
dc.subject |
presentation activities |
en |
dc.subject |
brand |
en |
dc.subject |
рынок образовательных услуг |
ru |
dc.subject |
маркетинг-микс |
ru |
dc.subject |
маркетинговая стратегия |
ru |
dc.subject |
бренд |
ru |
dc.subject |
презентационная деятельность |
ru |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
бренд |
uk_UA |
dc.subject |
презентаційна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Роль маркетингового підходу в ефективному управлінні медичним закладом вищої освіти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Role of the marketing approach in managing the medical university effectively |
en |
dc.title.alternative |
Роль маркетингового подхода в эфективном управлении медицинским высшим учебным заведением |
ru |
dc.type |
Article |
en |