Abstract:
Актуальність роботи обумовлена новими соціально-економічними змінами, що відбуваються в галузі освіти, які вимагають значного підвищення якості підготовки фармацевтів, професійного навчання, для вищих навчальних закладів. Стандарт вищої освіти враховує різноманіття вимог, що пред’являються до майбутнього фармацевту, орієнтує професорсько-викладацький склад освітніх установ на виявлення шляхів реалізації даних вимог. При підготовці пед фармацевтів (потреба в яких зростає з року в рік) проводиться моніторинг замовлень роботодавців. Аналіз стану практичного навчання, що становить основу підготовки бакалаврів і магістрів професійного навчання, показує, що досягнення вимог роботодавця до якості навчання в рамках тільки традиційних форм і методів утруднено. Удосконалення підготовки педагогів професійного навчання має забезпечуватися не тільки реформуванням змісту вищої освіти а й розвитком форм і засобів організації навчання, в першу чергу практичного. В даний час навчання студентів-фармацевтів з дисципліни «Технологія ліків» не представляється ефективним без організації практичних занять, так як тільки практичні заняття забезпечують формування необхідних компетенцій відповідно до профілю підготовки.