dc.contributor.author |
Борисюк, І. Ю. |
ua |
dc.contributor.author |
Фізор, Н. С. |
ua |
dc.contributor.author |
Валіводзь, І. П. |
ua |
dc.date.accessioned |
2020-11-17T07:22:07Z |
|
dc.date.available |
2020-11-17T07:22:07Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Борисюк І. Ю. Впровадження інноваційних технологій професійної освіти / І. Ю. Борисюк, Н. С. Фізор, І. П. Валіводзь // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти (в онлайн режимі за допомогою системи Microsoft Teams): XVII Всеукр. наук.-практ. конф., 05–06 лист. 2020 р., Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТНМУ, 2020. – С. 36–39. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8250 |
|
dc.description.abstract |
Реформування системи вищої освіти у нашій державі потребує модернізації процесу навчання, що стає можливим за умови підвищення педагогічної кваліфікації та професійної компетентності викладачів. Створення умов для досягнення нової якості освіти значною мірою залежить від того, наскільки ефективно освоюються інновації, що відкривають можливості для пізнавального розвитку у відповідних видах діяльності, на ґрунті співпраці викладач – студент. Тому підготовка фахівця, здатного до інноваційної діяльності, є однією із важливих завдань на сьогоднішній день. Метою даної роботи є аналіз підготовки майбутніх фахівців до впровадження інноваційних технологій вищої освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
інноваційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
професійна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
модернізація процесу навчання |
uk_UA |
dc.subject |
підвищення педагогічної кваліфікації |
uk_UA |
dc.title |
Впровадження інноваційних технологій професійної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |