Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Подкупко, Т. Л. | ua |
dc.contributor.author | Podkupko, T. L. | en |
dc.date.accessioned | 2020-11-12T16:41:21Z | |
dc.date.available | 2020-11-12T16:41:21Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Подкупко Т. Л. Соціальні мережі як інструмент дистанційного викладання історії України / Т. Л. Подкупко // II Шкловські читання. Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання: II Міжнар. наук.-практ. конф, 28–29 жовтня 2020 р., м. Глухів: збiрник тез. – Глухiв, 2020. – С. 72. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8228 | |
dc.description.abstract | Соціальні мережі використовувались під час навчального процесу ще до 2020 року. На сучасному етапі розвитку інформаційно-комунікаційних технологій особливе місце посідають розроблені великими ІТ-корпораціями сервіси та служби Інтернету, що отримали назву — соціальних. Розроблено достатню кількість веб-орієнтованого програмного забезпечення. З початком запровадження карантинних обмежень, соціальні мережі полегшили організацію дистанційного навчання. Соціальні мережі стали ефективним інструментом для викладання історії України, особливо в дистанційному форматі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | інновації освітнього середовища | uk_UA |
dc.subject | соціальні мережі | uk_UA |
dc.subject | інноваційні методи навчання | uk_UA |
dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | історія України | uk_UA |
dc.subject | креативний підхід | uk_UA |
dc.title | Соціальні мережі як інструмент дистанційного викладання історії України | uk_UA |
dc.type | Article | en |