dc.contributor.author |
Подкупко, Т. Л. |
ua |
dc.contributor.author |
Podkupko, T. L. |
en |
dc.date.accessioned |
2020-11-12T16:41:21Z |
|
dc.date.available |
2020-11-12T16:41:21Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Подкупко Т. Л. Соціальні мережі як інструмент дистанційного викладання історії України / Т. Л. Подкупко // II Шкловські читання. Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання: II Міжнар. наук.-практ. конф, 28–29 жовтня 2020 р., м. Глухів: збiрник тез. – Глухiв, 2020. – С. 72. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8228 |
|
dc.description.abstract |
Соціальні мережі використовувались під час навчального процесу ще до 2020 року. На сучасному етапі розвитку інформаційно-комунікаційних технологій особливе місце посідають розроблені великими ІТ-корпораціями сервіси та служби Інтернету, що отримали назву — соціальних. Розроблено достатню кількість веб-орієнтованого програмного забезпечення. З початком запровадження карантинних обмежень, соціальні мережі полегшили організацію дистанційного навчання. Соціальні мережі стали ефективним інструментом для викладання історії України, особливо в дистанційному форматі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
інновації освітнього середовища |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні методи навчання |
uk_UA |
dc.subject |
гейміфікація |
uk_UA |
dc.subject |
історія України |
uk_UA |
dc.subject |
креативний підхід |
uk_UA |
dc.title |
Соціальні мережі як інструмент дистанційного викладання історії України |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |