Соціальні мережі як інструмент дистанційного викладання історії України

Show simple item record

dc.contributor.author Подкупко, Т. Л. ua
dc.contributor.author Podkupko, T. L. en
dc.date.accessioned 2020-11-12T16:41:21Z
dc.date.available 2020-11-12T16:41:21Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Подкупко Т. Л. Соціальні мережі як інструмент дистанційного викладання історії України / Т. Л. Подкупко // II Шкловські читання. Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання: II Міжнар. наук.-практ. конф, 28–29 жовтня 2020 р., м. Глухів: збiрник тез. – Глухiв, 2020. – С. 72. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8228
dc.description.abstract Соціальні мережі використовувались під час навчального процесу ще до 2020 року. На сучасному етапі розвитку інформаційно-комунікаційних технологій особливе місце посідають розроблені великими ІТ-корпораціями сервіси та служби Інтернету, що отримали назву — соціальних. Розроблено достатню кількість веб-орієнтованого програмного забезпечення. З початком запровадження карантинних обмежень, соціальні мережі полегшили організацію дистанційного навчання. Соціальні мережі стали ефективним інструментом для викладання історії України, особливо в дистанційному форматі. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject інновації освітнього середовища uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject інноваційні методи навчання uk_UA
dc.subject гейміфікація uk_UA
dc.subject історія України uk_UA
dc.subject креативний підхід uk_UA
dc.title Соціальні мережі як інструмент дистанційного викладання історії України uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account