Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Якименко, О. О. | ua |
dc.contributor.author | Башмакова, Н. В. | ua |
dc.contributor.author | Тягай, О. Я. | ua |
dc.contributor.author | Кравчук, О. Є. | ua |
dc.contributor.author | Єфременкова, Л. Н. | ua |
dc.contributor.author | Тбілелі, В. В. | ua |
dc.contributor.author | Антіпова, Н. М. | ua |
dc.date.accessioned | 2020-09-22T06:21:55Z | |
dc.date.available | 2020-09-22T06:21:55Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Доцільність використання нових педагогічних технологій навчального процесу за кредитномодульною системою з метою поліпшення практичної підготовки майбутніх лікарів на клінічних кафедрах і формування у них об’ємного світогляду / О. О. Якименко, Н. В. Башмакова, О. Я. Тягай та ін. // Медична освіта. – 2012. – № 3 (додаток). – С. 256–257. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7927 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку суспільства в умовах структурної перебудови та вдосконалення вищої освіти виникає необхідність пошуку резервів якісної підготовки фахівців-медиків. Якщо розглядати проблеми підготовки фахівців, у сфері медицини в умовах процесів Євроінтеграції, то нам здається цікавим та своєчасним аналіз можливості розвитку креативної особистості, яку надає кредитно-модульна система навчання. Вчені Одеського національного медичного університету провели емпіричне дослідження, завдяки якому вивчали дивергентність мислення з використанням опитувальника самооцінки творчих характеристик особистості, результати якого відображають цікавість, уявлення, здатність досліджуваних до ризику, тому що ці фактори є індивідуально особистісними і відповідають чергуванню лівопівкульного вербального аналізу з правопівкульними процесами, що класифікуються як дивергентні семантичні системи. Також розглядаються такі риси особистості, як тривожність,мотивація,толерантність до невизначеності, особиста тривожність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | кредитно-модульна система | uk_UA |
dc.subject | нові педагогічні технології | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | клінічні кафедри | uk_UA |
dc.title | Доцільність використання нових педагогічних технологій навчального процесу за кредитномодульною системою з метою поліпшення практичної підготовки майбутніх лікарів на клінічних кафедрах і формування у них об’ємного світогляду | uk_UA |
dc.type | Article | en |