Доцільність використання нових педагогічних технологій навчального процесу за кредитномодульною системою з метою поліпшення практичної підготовки майбутніх лікарів на клінічних кафедрах і формування у них об’ємного світогляду

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Якименко, О. О. ua
dc.contributor.author Башмакова, Н. В. ua
dc.contributor.author Тягай, О. Я. ua
dc.contributor.author Кравчук, О. Є. ua
dc.contributor.author Єфременкова, Л. Н. ua
dc.contributor.author Тбілелі, В. В. ua
dc.contributor.author Антіпова, Н. М. ua
dc.date.accessioned 2020-09-22T06:21:55Z
dc.date.available 2020-09-22T06:21:55Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Доцільність використання нових педагогічних технологій навчального процесу за кредитномодульною системою з метою поліпшення практичної підготовки майбутніх лікарів на клінічних кафедрах і формування у них об’ємного світогляду / О. О. Якименко, Н. В. Башмакова, О. Я. Тягай та ін. // Медична освіта. – 2012. – № 3 (додаток). – С. 256–257. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7927
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку суспільства в умовах структурної перебудови та вдосконалення вищої освіти виникає необхідність пошуку резервів якісної підготовки фахівців-медиків. Якщо розглядати проблеми підготовки фахівців, у сфері медицини в умовах процесів Євроінтеграції, то нам здається цікавим та своєчасним аналіз можливості розвитку креативної особистості, яку надає кредитно-модульна система навчання. Вчені Одеського національного медичного університету провели емпіричне дослідження, завдяки якому вивчали дивергентність мислення з використанням опитувальника самооцінки творчих характеристик особистості, результати якого відображають цікавість, уявлення, здатність досліджуваних до ризику, тому що ці фактори є індивідуально особистісними і відповідають чергуванню лівопівкульного вербального аналізу з правопівкульними процесами, що класифікуються як дивергентні семантичні системи. Також розглядаються такі риси особистості, як тривожність,мотивація,толерантність до невизначеності, особиста тривожність. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject кредитно-модульна система uk_UA
dc.subject нові педагогічні технології uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject клінічні кафедри uk_UA
dc.title Доцільність використання нових педагогічних технологій навчального процесу за кредитномодульною системою з метою поліпшення практичної підготовки майбутніх лікарів на клінічних кафедрах і формування у них об’ємного світогляду uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу