dc.contributor.author |
Якименко, О. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Башмакова, Н. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Тягай, О. Я. |
ua |
dc.contributor.author |
Кравчук, О. Є. |
ua |
dc.contributor.author |
Єфременкова, Л. Н. |
ua |
dc.contributor.author |
Тбілелі, В. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Антіпова, Н. М. |
ua |
dc.date.accessioned |
2020-09-22T06:21:55Z |
|
dc.date.available |
2020-09-22T06:21:55Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Доцільність використання нових педагогічних технологій навчального процесу за кредитномодульною системою з метою поліпшення практичної підготовки майбутніх лікарів на клінічних кафедрах і формування у них об’ємного світогляду / О. О. Якименко, Н. В. Башмакова, О. Я. Тягай та ін. // Медична освіта. – 2012. – № 3 (додаток). – С. 256–257. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7927 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку суспільства в умовах структурної перебудови та вдосконалення вищої освіти виникає необхідність пошуку резервів якісної підготовки фахівців-медиків. Якщо розглядати проблеми підготовки фахівців, у сфері медицини в умовах процесів Євроінтеграції, то нам здається цікавим та своєчасним аналіз можливості розвитку креативної особистості, яку надає кредитно-модульна система навчання. Вчені Одеського національного медичного університету провели емпіричне дослідження, завдяки якому вивчали дивергентність мислення з використанням опитувальника самооцінки творчих характеристик особистості, результати якого відображають цікавість, уявлення, здатність досліджуваних до ризику, тому що ці фактори є індивідуально особистісними і відповідають чергуванню лівопівкульного вербального аналізу з правопівкульними процесами, що класифікуються як дивергентні семантичні системи. Також розглядаються такі риси особистості, як тривожність,мотивація,толерантність до невизначеності, особиста тривожність. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
кредитно-модульна система |
uk_UA |
dc.subject |
нові педагогічні технології |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний процес |
uk_UA |
dc.subject |
клінічні кафедри |
uk_UA |
dc.title |
Доцільність використання нових педагогічних технологій навчального процесу за кредитномодульною системою з метою поліпшення практичної підготовки майбутніх лікарів на клінічних кафедрах і формування у них об’ємного світогляду |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |