dc.contributor.author |
Cтручаєва, Г. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Осійчук, О. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Ложичевська, Т. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2020-09-22T06:20:58Z |
|
dc.date.available |
2020-09-22T06:20:58Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Стручаєва Г. І. Аспекти кредитно-модульної системи на кафедрі фармацевтичної хімії ОНМедУ / Г. І. Стручаєва, О. В. Осійчук, Т. В. Ложичевська // Медична освіта. – 2012. – № 3 (додаток). – С. 251–252. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7926 |
|
dc.description.abstract |
У зв’язкуз упровадженням принципів кредитно-модульної системи до ВНЗ України пред’являються нові вимоги щодо вдосконалення методологіїосвіти,якіорієнтованінавходженнявєвропейськийосвітнійпростір.Інтеграційнийпроцеспередбачає впровадження європейських норм і стандартів у медичну освіту, забезпечення переходу до кредитномодульної системи і стимулюючої системи навчання. Перший власний досвід застосування нової системидозволяє виділитипозитивністорониінедоліки реформування, а також створює новіпроблеми.Тому обговорення й аналіз застосування кредитно-модульної системи в українських ВНЗ зараз особливо важливі й актуальнідля вирішення багатьох питань при реформуванні проблем для пошуку власного шляху в розвитку освіти. Кредитно-модульна система освіти – це гнучка модель організації педагогічного процесу, який максимальномотивований,більшоюміроюорієнтований на студента. Використання в навчальному процесі модульноїтехнологіїнавчання підвищує пізнавальну активність і самостійність студентів при вирішенні навчальних задач, забезпечує індивідуальний підхід у навчанні, розвиток професійного інтересу і мотивації, сприяє ефективномуформуваннюпрактичних вмінь і навичок. Однак багато моментів процесу інтеграціїукраїнськоїосвіти в європейськусприймаються громадськістю, в тому числі вченими і педагогами, далеко не однозначно. Перший досвід упровадження кредитно-модульної системи аргументує необхідністьрозроблення нових сучасних механізмів проведення навчальногопроцесу. Метою роботи є аналіз власного досвіду використання кредитно-модульноїсистеми при навчанністудентів неорганічної, аналітичної, органічної та фармацевтичної хімій на кафедрі фармацевтичної хімії
Одеського національного медичного університету. Завдання – виділити й обґрунтувати позитивні та негативні аспекти викладання за кредитно-модульною системою. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
кредитно-модульна система |
uk_UA |
dc.subject |
кафедра фармацевтичної хімії |
uk_UA |
dc.subject |
ОНМедУ |
uk_UA |
dc.subject |
самореалізація особистості студента |
uk_UA |
dc.title |
Аспекти кредитно-модульної системи на кафедрі фармацевтичної хімії ОНМедУ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |