Викладання циклу абдомінальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи

Show simple item record

dc.contributor.author Запорожченко, Б. С. ua
dc.contributor.author Бородаєв, І. Є. ua
dc.contributor.author Шарапов, І. В. ua
dc.contributor.author Шевченко, В. Г. ua
dc.contributor.author Зубков, О. Б. ua
dc.contributor.author Дехтяр, А. Л. ua
dc.contributor.author Колодій, В. В. ua
dc.contributor.author Коритна, А. Ю. ua
dc.contributor.author Zaporozhchenko, B. S. en
dc.contributor.author Borodayev, I. Ye. en
dc.contributor.author Sharapov, I. V. en
dc.contributor.author Shevchenko, V. H. en
dc.contributor.author Zubkov, O. B. en
dc.contributor.author Dehtyar, А. L. en
dc.contributor.author Kolodiy, V. V. en
dc.contributor.author Korytna, A. Yu. en
dc.date.accessioned 2020-09-21T07:13:28Z
dc.date.available 2020-09-21T07:13:28Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Викладання циклу абдомінальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи / Б. С. Запорожченко, І. Є. Бородаєв, І. В. Шарапов та ін. // Медична освіта. – 2012. – № 3 (додаток). – С. 63–64. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7918
dc.description.abstract Особливості модульного навчання полягають у тому, що студент частково або повністю самостійно може працювати із запропонованою йому навчальною програмою, що містить у собі цільову програму дій, бази інформації й методичні посібники для досягнення поставлених дидактичних цілей. У цьомувипадку функції викладача можутьзмінюватися від інформаційно-контролюючих до консультаційно-координуючих. Модульно-рейтингова програма освіти відкриває студентам доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає нові можливості для творчості, набуття й закріплення професійних навичок. uk_UA
dc.description.abstract Features of modular training consist in that the student in part or completely can independently work with the curriculum offered to him which comprises the target program of actions, bases of the information and a methodical manual for achievement of the put didactic purposes. In this case functions of the teacher can change from information supervising up to advisory coordinating. The modular-rating program of education opens to students’ access no conventional sources of the information, raises efficiency of independent work, gives completely new opportunities for creativity, findings and fastenings of various professional skills. en
dc.language.iso uk en
dc.subject абдомінальна хірургія uk_UA
dc.subject кредитно-модульна система uk_UA
dc.subject самостійна робота uk_UA
dc.subject професійні навички uk_UA
dc.title Викладання циклу абдомінальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи uk_UA
dc.title.alternative Teaching of abdomen surgery in credit-modular system en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account