Короткий опис (реферат):
Інформаційно-комунікативні технології, комп’ютерні технології, світова мережа, ігрова індустрія, ґаджети й інші сучасні електронні девайси порушують перед психіатрією, педагогікою, соціологією та психологією безліч питань про те, як вони впливають на людину й особливо на розвиток дитини й взагалі молодого покоління. Останнім часом дослідники все частіше звертаються до цієї проблеми у зв’язку з різким стрибком розвитку ІКТ й електронних девайсів, що якісно змінили життя людей. Стрімкий розвиток ігрової індустрії й соціальних мереж сприяють збільшенню кількості осіб, які мають патологічну схильність до кіберпростору й ігор. Усе частіше дослідження підтверджують, що частина сучасної молоді, замість активно включатися в соціальні інститути, організовувати сімейні союзи й орієнтуватися на творчу діяльність, регулярно занурюється у віртуальну реальність. З точки зору виявлення факторів, що загрожують здоров’ю користувача, і способів захисту від небажаних впливів особливої важливості набуває проведення досліджень, що допомагають виявити дію Інтернету, комп’ютера, ґаджетів й інших електронних девайсів на здоров’я молодого користувача як на фізичному, так і на психічному рівні.