Особливості клінічної лекції в отоларингології

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пухлік, С. М. ua
dc.contributor.author Тітаренко, О. В. ua
dc.date.accessioned 2020-07-31T11:10:52Z
dc.date.available 2020-07-31T11:10:52Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Пухлік С. М. Особливості клінічної лекції в отоларингології / С. М. Пухлік, О. В. Тітаренко // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю, 17–18 травня 2018 р., м. Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ «Укрмедкнига», 2018. – С. 246–247. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7692
dc.description.abstract Лекція (лат. lektio – читання) – форма навчання, що передбачає систематизований та логічний виклад навчального матеріалу із застосуванням засобів і прийомів активізації пізнавальної діяльності студентів, що супроводжуються засобами наочності. Під час клінічної лекції повинні ширше застосовуватися інформаційні технології, що дозволить реалізувати принципи наочності ­сприйняття почуттями, доступності ­ вміння пояснювати сучасні методи діагности і лікування, індивідуального підходу, свідомості і активності студента­медика, як суб'єкта навчальної діяльності. Реалізація цих принципів не тільки сприяє більш успішному сприйняттю та запам'ятовуванню навчального матеріалу, але й дозволяє глибше проникнути у сутність явищ, що пізнаються". uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject клінічна лекція uk_UA
dc.subject отоларингологія uk_UA
dc.subject принципи наочності uk_UA
dc.subject ЛОР патологія uk_UA
dc.title Особливості клінічної лекції в отоларингології uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу