Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пухлік, С. М. | ua |
dc.contributor.author | Тітаренко, О. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2020-07-31T11:10:52Z | |
dc.date.available | 2020-07-31T11:10:52Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Пухлік С. М. Особливості клінічної лекції в отоларингології / С. М. Пухлік, О. В. Тітаренко // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю, 17–18 травня 2018 р., м. Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ «Укрмедкнига», 2018. – С. 246–247. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7692 | |
dc.description.abstract | Лекція (лат. lektio – читання) – форма навчання, що передбачає систематизований та логічний виклад навчального матеріалу із застосуванням засобів і прийомів активізації пізнавальної діяльності студентів, що супроводжуються засобами наочності. Під час клінічної лекції повинні ширше застосовуватися інформаційні технології, що дозволить реалізувати принципи наочності сприйняття почуттями, доступності вміння пояснювати сучасні методи діагности і лікування, індивідуального підходу, свідомості і активності студентамедика, як суб'єкта навчальної діяльності. Реалізація цих принципів не тільки сприяє більш успішному сприйняттю та запам'ятовуванню навчального матеріалу, але й дозволяє глибше проникнути у сутність явищ, що пізнаються". | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | клінічна лекція | uk_UA |
dc.subject | отоларингологія | uk_UA |
dc.subject | принципи наочності | uk_UA |
dc.subject | ЛОР патологія | uk_UA |
dc.title | Особливості клінічної лекції в отоларингології | uk_UA |
dc.type | Article | en |