dc.identifier.citation |
Багузова А. С. Факультативна робота студентів медичних ВНЗ як засіб вивчення іноземної мови / А. С. Багузова // Транснаціональний розвиток освіти та медицини: історія, теорія, практика, інновації: Міжнар. наук.-практ. конф., присвячена 60-річчю Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського, 23–24 листопада 2017 р., Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ «Укрмедкнига», 2017. – С. 11–12. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Пошук ефективних методик навчання іноземних мов турбує з давніх часів і науковців, і викладачів, і студентів. Роль викладача іноземної мови у немовному ВНЗ – не навчити іноземній мові (це прерогатива вчителів шкіл та гімназій), а не втратити того багажу, з яким студенти прийшли на перший курс, збагатити його, поповнивши фаховою термінологією, підготувати студентів до професійної комунікації. На жаль, дві-чотири академічних години на тиждень недостатньо для досягнення такого рівня. Основне навантаження по вивченню іноземних мов та досягнення певних результатів лягає на самих студентів, на їхню систематичну, наполегливу самостійну працю. І слід зазначити, що з року в рік число молодих людей, бажаючих знати іноземні мови, зростає. Викладач виступає в ролі консультанта, який скеровує роботу студентів в потрібне русло. Факультативи, гуртки, курси за вибором – це різні форми позааудиторної роботи. Але питання форм організації відступають на другий план. Проблема наповнення та змісту таких занять є набагато важливішою. Тому, створення гуртків, клубів, факультативів, тощо – є рішенням проблеми вивчення іноземної мови для старшокурсників та магістрантів, учасниками якого можуть буди не лише вітчизняні але й іноземні студенти. Це надасть можливість членам клубу разом планувати роботу та обирати теми для обговорення, самостійно готувати матеріали та презентації, вести цікаві дискусії, обмінюватися думками, вчитися культурі спілкування. |
uk_UA |