dc.contributor.author |
Русалкіна, Л. Г. |
uk |
dc.date.accessioned |
2020-07-06T11:31:27Z |
|
dc.date.available |
2020-07-06T11:31:27Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Русалкіна Л. Г. Формування англомовної професійно зорієнтованої підготовки майбутніх лікарів // Трансформаційні процеси в освіті та медицині: вітчизняний та зарубіжний контекст: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Тернопіль, 12–13 жовт. 2018 р. Тернопіль, 2018. С. 197–199. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7522 |
|
dc.description.abstract |
Сучасні тенденції та стратегії навчання іноземних мов у медичних вищих
навчальних закладах визначаються потребами сучасного інформаційного
суспільства до міжнародних контактів, які зумовлюють необхідність
удосконалення практики навчання іноземної мови у медичних закладах вищої
освіти.
Цей факт вимагає не лише набуття нових знань, але й сприяє формуванню
нових підходів до навчання, змушуючи змінювати освітній простір, навчальні
програми, педагогічні технології. Провідною метою вивчення іноземних мов
студентами медичних спеціальностей стає іншомовна підготовленість
особистості, а кінцевим результатом – використання іноземної мови як засобу
спілкування і збагачення досвіду фахової підготовки. Майбутній лікар повинен
володіти іноземною мовою на рівні, що дозволяє йому активно і вільно
використовувати її в сфері професійної діяльності. Для досягнення позитивного
результату дуже важливо, щоб вивчення мови мало поглиблений характер і
набуло професійного рівня. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні лікарі |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка лікарів |
uk_UA |
dc.subject |
англомовна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Формування англомовної професійно зорієнтованої підготовки майбутніх лікарів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |