dc.contributor.author |
Русалкіна, Л. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-06T08:50:30Z |
|
dc.date.available |
2020-07-06T08:50:30Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Русалкіна Л. Г. Психологічні і вікові чинники у процесі навчання майбутніх лікарів англомовного спілкування // Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів: зб. наук. статей. Київ, 2015. С. 441–445. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7517 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто вікові особливості студентів медичних ВНЗ. Визначено психологічні умови формування англомовної компетенції в період юнацтва. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article deals with age peculiarities of higher medical school students/ The psychological conditions of English language proficiency formation at the young age are defined. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Рассмотрены возрастные особенности студентов медицинских вузов. определены психологические условия формирования англоязычной компетентности в юношеский период. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні лікарі |
uk_UA |
dc.subject |
психологічні і вікові особливості |
uk_UA |
dc.subject |
англомовне спілкування |
uk_UA |
dc.subject |
future doctors |
uk_UA |
dc.subject |
psychological and age peculiarities |
uk_UA |
dc.subject |
English communicative skills |
uk_UA |
dc.subject |
будущие врачи |
uk_UA |
dc.subject |
психологические и возрастные особенности |
uk_UA |
dc.subject |
англоязычное общение |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні і вікові чинники у процесі навчання майбутніх лікарів англомовного спілкування |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |