Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Орду, К. С. | |
dc.date.accessioned | 2020-07-01T06:42:02Z | |
dc.date.available | 2020-07-01T06:42:02Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Орду К. С. Настановний критерій інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів / К. С. Орду // Психологія і педагогіка 6актуальні питання: міжнар. наук.-практ. конф., 10–11 квітня 2020 р., м. Харків: збірник тез. – Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2020. – С. 80–84. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 159.9+37.01(063) П86 | |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7503 | |
dc.description.abstract | У педагогічному словнику критерій (від грец. kriterion – засіб для судження (міркування) трактується як ознака, на основі якої здійснюється оцінка, визначення або класифікація чогось; міра судження, оцінки будь-якого явища. У словнику української мови критерій визначається як підстава для оцінки, визначення або класифікації чогось; мірило. В.Загвязінський зазначає, що критерій – це узагальнений показник розвитку системи, успішності діяльності, основа для класифікації. Мотиваційний компонент інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів вважаємо доцільно оцінювати за настановним критерієм, показниками якого є: наявність мотивації здійснення діяльності сімейного лікаря; наявність професійних орієнтацій, які визначають спрямованість його спілкування, вибір тих чи інших способів взаємодії із колегами, пацієнтами; наявність мотивації на досягнення успіху в професійній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | професійна мотивація | uk_UA |
dc.subject | критерій | uk_UA |
dc.title | Настановний критерій інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів | uk_UA |
dc.type | Article | en |