Настановний критерій інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів

Show simple item record

dc.contributor.author Орду, К. С.
dc.date.accessioned 2020-07-01T06:42:02Z
dc.date.available 2020-07-01T06:42:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Орду К. С. Настановний критерій інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів / К. С. Орду // Психологія і педагогіка 6актуальні питання: міжнар. наук.-практ. конф., 10–11 квітня 2020 р., м. Харків: збірник тез. – Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2020. – С. 80–84. uk_UA
dc.identifier.other УДК 159.9+37.01(063) П86
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7503
dc.description.abstract У педагогічному словнику критерій (від грец. kriterion – засіб для судження (міркування) трактується як ознака, на основі якої здійснюється оцінка, визначення або класифікація чогось; міра судження, оцінки будь-якого явища. У словнику української мови критерій визначається як підстава для оцінки, визначення або класифікації чогось; мірило. В.Загвязінський зазначає, що критерій – це узагальнений показник розвитку системи, успішності діяльності, основа для класифікації. Мотиваційний компонент інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів вважаємо доцільно оцінювати за настановним критерієм, показниками якого є: наявність мотивації здійснення діяльності сімейного лікаря; наявність професійних орієнтацій, які визначають спрямованість його спілкування, вибір тих чи інших способів взаємодії із колегами, пацієнтами; наявність мотивації на досягнення успіху в професійній діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject професійна мотивація uk_UA
dc.subject критерій uk_UA
dc.title Настановний критерій інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account