Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Орду, К. С. | ua |
dc.contributor.author | Осипова,Т. Ю. | ua |
dc.date.accessioned | 2020-07-01T06:23:51Z | |
dc.date.available | 2020-07-01T06:23:51Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Орду К. С. Деякі підходи до визначення мотиваційного компонента інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів / К. С. Орду, Т. Ю. Осипова // Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук: міжнар. наук.-практ. конф, 27–28 березн 2020 р., Львів: збірник тез. – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2020. – Ч. 2. – С. 75–79. | uk_UA |
dc.identifier.issn | УДК 159.9+37.01(063) | |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7502 | |
dc.description.abstract | Сьогодні розвиток первинної медико‐санітарної допомоги на засадах сімейної медицини розглядається в Україні згідно з Концепцією реформування системи охорони здоров’я як стратегічний напрям і першочергове завдання. До професійних обов’язків спеціаліста – лікаря загальної практики або сімейного лікаря – входить вирішення медичних питань одночасно із наданням кваліфікованих рекомендацій щодо соціальної, правової, профілактичної і реабілітаційної допомоги, використання ефективних різновікових технологій здоров’язбереження та фізичного виховання. Сучасний сімейний лікар повинен уміти застосовувати інформаційно-комунікативні технології (ІКТ) у своїй діяльності, бути компетентним у новітніх методах опрацювання медико-біологічних даних. У зв’язку з цим, важливо сформувати в майбутніх сімейних лікарів інформаційно-комунікативну компетентність (ІКК). | ua |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | сімейний лікар | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | мотиваційний компонент | uk_UA |
dc.subject | професійна орієнтація | uk_UA |
dc.title | Деякі підходи до визначення мотиваційного компонента інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів | uk_UA |
dc.type | Article | en |