dc.contributor.author |
Орду, К. С. |
ua |
dc.contributor.author |
Осипова,Т. Ю. |
ua |
dc.date.accessioned |
2020-07-01T06:23:51Z |
|
dc.date.available |
2020-07-01T06:23:51Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Орду К. С. Деякі підходи до визначення мотиваційного компонента інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів / К. С. Орду, Т. Ю. Осипова // Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук: міжнар. наук.-практ. конф, 27–28 березн 2020 р., Львів: збірник тез. – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2020. – Ч. 2. – С. 75–79. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
УДК 159.9+37.01(063) |
|
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7502 |
|
dc.description.abstract |
Сьогодні розвиток первинної медико‐санітарної допомоги на засадах сімейної медицини розглядається в Україні згідно з Концепцією реформування системи охорони здоров’я як стратегічний напрям і першочергове завдання. До професійних обов’язків
спеціаліста – лікаря загальної практики або сімейного лікаря – входить вирішення медичних питань одночасно із наданням кваліфікованих рекомендацій щодо соціальної, правової, профілактичної і реабілітаційної допомоги, використання ефективних різновікових
технологій здоров’язбереження та фізичного виховання. Сучасний сімейний лікар повинен уміти застосовувати інформаційно-комунікативні технології (ІКТ) у своїй діяльності, бути компетентним у новітніх методах опрацювання медико-біологічних даних. У зв’язку
з цим, важливо сформувати в майбутніх сімейних лікарів інформаційно-комунікативну компетентність (ІКК). |
ua |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
сімейний лікар |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
мотиваційний компонент |
uk_UA |
dc.subject |
професійна орієнтація |
uk_UA |
dc.title |
Деякі підходи до визначення мотиваційного компонента інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |