Критерії, компоненти та показники інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Орду, К. С. ua
dc.date.accessioned 2020-06-30T07:53:46Z
dc.date.available 2020-06-30T07:53:46Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Орду К. С. Критерії, компоненти та показники інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів / К. С. Орду // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 70. – С. 189–193. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7489
dc.description.abstract У статті розглядається сутність поняття «інформаційно-комунікативна компетентність». З’ясовується її значення у професійному становленні студентів медичних закладів вищої освіти. Представлено теоретичний аналіз дефініцій «інформація», «інформаційна компетентність» та «комунікація», «комунікативна компетентність». Проаналізовано зміст понять, що окреслюють коло компетентностей, які стосуються інформаційно-комунікаційних технологій. Автор розмежовує прикметники «комунікаційний» і «комунікативний», які мають відмінність у значеннях. Стверджується, що значення комунікації, що стосується спілкування, сфери мовлення і мови, має прикметник «комунікативний», а прикметник «комунікаційний» пов’язаний із технологічним аспектом передавання інформації між суб’єктами. Обґрунтовано поняття «інформаційно-комунікативна компетентність сімейних лікарів», яке розглядається як інтегрована якість особистості, що включає сукупність професійних якостей, в основі яких лежать знання, уміння і навички в галузі освоєння нових інформаційних технологій, а також досвіду їх застосування у професійній діяльності; засвоєння фахівцем загальної практики – сімейної медицини – правил і норм усної і писемної мови, уміння користуватись ними в лікувально-профілактичному процесі. На основі проведеного теоретичного аналізу різних наукових підходів до визначення структури інформаційно-комунікативної компетентності виокремлено три компоненти інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний. Визначено три критерії інформаційно-комунікативної компетентності (настановний, знаннєвий, діяльнісний) із відповідними показниками. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the essence of the concept of «information and communication competence». Its importance in the professional development of students of medical HSE is clarified. The theoretical analysis of the definitions of «information», «information competence» and «communication», «communicative competence» is presented. The content of concepts that define the range of competencies related to the use of ICT is analyzed. The author distinguishes between adjectives «communicative» and «communicative», which have differences in meanings. It is argued that the meaning of communication relating to communication, the sphere of speech and language, belongs to the adjective «communicative» and the adjective «communicative» is related to the technological aspect of the transmission of information between subjects. The concept of «information and communication competence of family doctors» is grounded, which is considered as an integrated quality of personality, which includes a set of professional qualities, which are based on knowledge, skills and skills in the field of development of new information technologies, as well as their experience in professional activity; mastering general practitioner – family medicine rules and norms of oral and written language, the ability to use them in the treatment and prevention process. On the basis of theoretical analysis of different scientific approaches to determining the structure of information and communication competence, three components of information and communication competence of future family doctors were distinguished: motivational, cognitive, and activity. Three ICC criteria (set-up, external, operational) were identified with corresponding indicators. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject сімейний лікар uk_UA
dc.subject інформаційно-комунікативна компетентність uk_UA
dc.subject комунікативна компетентність uk_UA
dc.subject комунікація інформаційна компетентність uk_UA
dc.subject цифрова компетентність uk_UA
dc.subject компонент uk_UA
dc.subject показник uk_UA
dc.subject структура uk_UA
dc.subject family doctor en
dc.subject information and communication competence en
dc.subject communication competence en
dc.subject communication information competence en
dc.subject digital competence en
dc.subject component en
dc.subject indicator en
dc.subject structure en
dc.title Критерії, компоненти та показники інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів uk_UA
dc.title.alternative Criteria, components and indicators of information and communication competence of future family doctors uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу