Модель експериментального дослідження англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Русалкіна, Л. Г. ua
dc.date.accessioned 2020-06-24T12:09:09Z
dc.date.available 2020-06-24T12:09:09Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Русалкіна Л. Г. Модель експериментального дослідження англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів / Л. Г. Русалкіна // Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах: XI Міжрегіональна наук.-метод. інтернет-конф., 6–7 грудня 2018 р., Харків: матер. – Харків: ХНМУ, 2018. – С. 77–78. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7456
dc.description.abstract На формувальному етапі експерименту було розроблено модель та експериментальну методику англомовної професійної підготовки. В методології існують різні тлумачення терміну «модель». Ми будемо розуміти модель як систематизовану структуру процесу професійномовленнєвої підготовки майбутніх лікарів у закладах вищої медичної освіти, яка відтворює основні структурні частини: педагогічні умови, етапи, цілі, форми і методи роботи, підходи до реалізації процесу формування англомовної професійної підготовленості майбутніх лікарів, що забезпечує їх занурення і подальшу роботу в медичній галузі. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject модель експериментального дослідження uk_UA
dc.subject англомовна професійна підготовка uk_UA
dc.subject майбутні лікарі uk_UA
dc.subject новітні варіативні комбінації uk_UA
dc.title Модель експериментального дослідження англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу