Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Русалкіна, Л. Г. | ua |
dc.date.accessioned | 2020-06-24T12:09:09Z | |
dc.date.available | 2020-06-24T12:09:09Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Русалкіна Л. Г. Модель експериментального дослідження англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів / Л. Г. Русалкіна // Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах: XI Міжрегіональна наук.-метод. інтернет-конф., 6–7 грудня 2018 р., Харків: матер. – Харків: ХНМУ, 2018. – С. 77–78. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7456 | |
dc.description.abstract | На формувальному етапі експерименту було розроблено модель та експериментальну методику англомовної професійної підготовки. В методології існують різні тлумачення терміну «модель». Ми будемо розуміти модель як систематизовану структуру процесу професійномовленнєвої підготовки майбутніх лікарів у закладах вищої медичної освіти, яка відтворює основні структурні частини: педагогічні умови, етапи, цілі, форми і методи роботи, підходи до реалізації процесу формування англомовної професійної підготовленості майбутніх лікарів, що забезпечує їх занурення і подальшу роботу в медичній галузі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | модель експериментального дослідження | uk_UA |
dc.subject | англомовна професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутні лікарі | uk_UA |
dc.subject | новітні варіативні комбінації | uk_UA |
dc.title | Модель експериментального дослідження англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів | uk_UA |
dc.type | Article | en |