dc.contributor.author |
Русалкіна, Л. Г. |
ua |
dc.date.accessioned |
2020-06-24T12:09:09Z |
|
dc.date.available |
2020-06-24T12:09:09Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Русалкіна Л. Г. Модель експериментального дослідження англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів / Л. Г. Русалкіна // Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах: XI Міжрегіональна наук.-метод. інтернет-конф., 6–7 грудня 2018 р., Харків: матер. – Харків: ХНМУ, 2018. – С. 77–78. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7456 |
|
dc.description.abstract |
На формувальному етапі експерименту було розроблено модель та експериментальну методику англомовної професійної підготовки. В методології існують різні тлумачення терміну «модель». Ми будемо розуміти модель як систематизовану структуру процесу професійномовленнєвої підготовки майбутніх лікарів у закладах вищої медичної освіти, яка відтворює основні структурні частини: педагогічні умови, етапи, цілі, форми і методи роботи, підходи до реалізації процесу формування англомовної професійної підготовленості майбутніх лікарів, що забезпечує їх занурення і подальшу роботу в медичній галузі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
модель експериментального дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
англомовна професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні лікарі |
uk_UA |
dc.subject |
новітні варіативні комбінації |
uk_UA |
dc.title |
Модель експериментального дослідження англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |