Кредитно-модульна організація навчального процесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Унгурян, Л. М.
dc.contributor.author Фізор, Н. С.
dc.contributor.author Черкашина, О. О.
dc.contributor.author Unhuryan, L. M.
dc.contributor.author Fizor, N. S.
dc.contributor.author Cherkashyna, О. О.
dc.date.accessioned 2020-06-24T11:40:24Z
dc.date.available 2020-06-24T11:40:24Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Унгурян Л. М., Фізор Н. С., Черкашина О. О. Кредитно-модульна організація навчального процесу // Медичнаосвіта. 2011. №4. C. 81–83. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7454
dc.description.abstract Враховуючи основні принципи і цілі Болонського процесу впроваджується кредитно-модульна організація навчального процесу. Кредитно-модульна система забезпечить найбільш оптимальний і безболісний перехід від системи освіти, що існує в Україні, до європейської, яка враховуватиме основні положення Болонського процесу uk_UA
dc.description.abstract Taking into account basic principles and aims Bologna process there was developed credit-modular organization of educational process. Credit-modular system will provide the most optimum and painless transition from the system of education which exists in Ukraine, to European which will take into account the substantive provisions of Bologna process. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.title Кредитно-модульна організація навчального процесу uk_UA
dc.title.alternative Credit-modular organization of educational process uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу