dc.contributor.author |
Унгурян, Л. М. |
|
dc.contributor.author |
Фізор, Н. С. |
|
dc.contributor.author |
Черкашина, О. О. |
|
dc.contributor.author |
Unhuryan, L. M. |
|
dc.contributor.author |
Fizor, N. S. |
|
dc.contributor.author |
Cherkashyna, О. О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-24T11:40:24Z |
|
dc.date.available |
2020-06-24T11:40:24Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Унгурян Л. М., Фізор Н. С., Черкашина О. О. Кредитно-модульна організація навчального процесу // Медичнаосвіта. 2011. №4. C. 81–83. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7454 |
|
dc.description.abstract |
Враховуючи основні принципи і цілі Болонського процесу впроваджується кредитно-модульна організація навчального процесу. Кредитно-модульна система забезпечить найбільш оптимальний і безболісний перехід від системи освіти, що
існує в Україні, до європейської, яка враховуватиме основні положення Болонського процесу |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Taking into account basic principles and aims Bologna process there was developed credit-modular organization of educational
process. Credit-modular system will provide the most optimum and painless transition from the system of education which exists
in Ukraine, to European which will take into account the substantive provisions of Bologna process. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.title |
Кредитно-модульна організація навчального процесу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Credit-modular organization of educational process |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |