dc.contributor.author |
Русалкіна, Л. Г. |
ua |
dc.contributor.author |
Гожелова, Н. М. |
ua |
dc.date.accessioned |
2020-06-24T10:33:29Z |
|
dc.date.available |
2020-06-24T10:33:29Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Русалкіна Л. Г. Деякі аспекти іншомовної підготовки студентів медичного закладу вищої освіти / Л. Г. Русалкіна, Н. М. Гожелова // Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів у контексті Болонського процесу та Загальноєвропейських Рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов: VІІI Міжнар. наук.-метод. конф., 5–6 жовтня 2017 р., Одеса: матер. – Одеса: Бондаренко М. О., 2017. – С. 286. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7450 |
|
dc.description.abstract |
У науковій літературі іноземна мова як навчальний предмет у системі вищої професійної освіти розкривається з різних позицій: проблеми навчання іноземної мови у вищій школі як засобу спілкування (І. Бім, Н. Гез, І. Зимня); проблеми формування
комунікативних умінь засобами іноземної мови (В. Костомаров, О. Леонтьєв, Ю. Пассов); питання професійної спрямованості навчання іноземної мови студентів (М. Давидова, Р. Мильруд); комунікативний і соціокультурний розвиток студентів засобами навчального предмета «Іноземна мова» (І. Бім, Н. Гальскова, Р. Мільруд, Ю. Пассов, С. Тер-Мінасова). У теперішній час завдання студентів – не тільки оволодіти навичками спілкування іноземною мовою, а й удосконалити з її допомогою фахові знання зі спеціальності. Розглядаючи іноземну мову як засіб формування професійної спрямованості майбутнього фахівця, відзначимо, що при вивченні професійно-орієнтованого мовного матеріалу налаштовується двобічний зв'язок між прагненням студента здобути спеціальні знання і успішністю оволодіння мовою. Іноземна мова є ефективним засобом професійної та соціальної орієнтації
студентів немовних вишів. На нашу думку, для реалізації виховного потенціалу іноземної мови як навчальної дисципліни, слід дотримуватись таких умов: чітке формулювання цілей іншомовної мовленнєвої діяльності; соціальна і професійна спрямованість цієї діяльності; формування у студентів уміння творчо підходити до вирішення індивідуальних завдань; сприятливий психологічний клімат у навчальному колективі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
іншомовна підготовка студентів |
uk_UA |
dc.subject |
студенти медичного закладу |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.title |
Деякі аспекти іншомовної підготовки студентів медичного закладу вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |