dc.contributor.author |
Русалкіна, Л. |
ua |
dc.date.accessioned |
2020-06-24T09:24:58Z |
|
dc.date.available |
2020-06-24T09:24:58Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Русалкіна Л. Г. До питання про іншомовну комунікативну компетенцію майбутніх лікарів / Л. Г. Русалкіна // Гуманітарна складова у світі сучасних освітніх пардигм: Всеукр. дистанційна наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 14–15 квітня 2016 р., Харків: матер. – Харків: НФаУ, 2016. – С. 262–263. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7448 |
|
dc.description.abstract |
Міжнародна співпраця в галузі медицини вимагає постійної взаємодії медичних працівників зі своїми зарубіжними колегами засобами іноземної мови. Якісний обмін досвідом під час вирішення глобальних проблем охорони здоров’я залежить від рівня мовної підготовки медичних фахівців, їхньої іншомовної професійної комунікативної компетенції. Термін «мовна компетенція» був запроваджений американським лінгвістом Н. Хомским і позначав «певну систему інтелектуальних здібностей, систему знань і переконань, яка розвивається в ранньому дитинстві». Первинне значення терміну – здібність, необхідна для виконання мовної діяльності рідною мовою. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
майбутні лікарі |
uk_UA |
dc.subject |
обмін досвідом |
uk_UA |
dc.subject |
іншомовна комунікативна компетенція |
uk_UA |
dc.subject |
рівень мовленнєвої культури |
uk_UA |
dc.title |
До питання про іншомовну комунікативну компетенцію майбутніх лікарів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |