dc.contributor.author |
Чабан, Т. В. |
|
dc.contributor.author |
Герасименко, О. А. |
|
dc.contributor.author |
Совірда, О. С. |
|
dc.contributor.author |
Майстренко, О. М. |
|
dc.contributor.author |
Chaban, T. V. |
en |
dc.contributor.author |
Gerasymenko, O. A. |
en |
dc.contributor.author |
Sovirda, O. S. |
en |
dc.contributor.author |
Maistrenko, O. М. |
en |
dc.date.accessioned |
2020-06-24T07:57:05Z |
|
dc.date.available |
2020-06-24T07:57:05Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Застосування системного підходу у навчанні студентів медичних ВНЗ / Т. В. Чабан, О. А. Герасименко, О. С. Совірда, О. М. Майстренко // Scientific achievements of modern society : Abstracts of VII International Scientific and Practical Conference Liverpool, United Kingdom, 4-6 March 2020. P. 978–980. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7441 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна система медичної освіти ставить за мету підвищення ефективності навчання і забезпечення достатньої глибини та об’єктивності контролю знань, розуміння, умінь. На кафедрі інфекційних хвороб ОНМедУ розроблено клінічні ситуаційні завдання та алгоритми відповідей до них з найбільш актуальних інфекційних захворювань. Результатом виконання завдання має бути обґрунтування та постановка діагнозу, складання плану лабораторних досліджень з прогнозом їх результатів а також призначення лікування.
Застосування системного підходу у навчанні значною мірою підвищує якість професійної підготовки майбутніх лікарів, полегшує включення в професійну діяльність після закінчення університету та робить їх більш конкурентоздатними на ринку праці. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The modern system of medical education aims to increase the training effectiveness and ensure sufficient depth and objectivity of knowledge, understanding and skills control. The Department of Infectious Diseases of ONMedU has developed clinical situational tasks and algorithms to them from the most relevant infectious diseases. The result of the task should be substantiation and making a diagnosis, doing a plan of laboratory tests with a forecast of their results, as well as prescribing of treatment. |
en |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.subject |
медична освіта системний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
самостійна робота |
uk_UA |
dc.subject |
клінічні ситуаційні завдання |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка лікарів |
uk_UA |
dc.subject |
medical education system approach |
en |
dc.subject |
independent work, |
en |
dc.subject |
clinical situational tasks |
en |
dc.subject |
professional training of doctors |
en |
dc.title |
Застосування системного підходу у навчанні студентів медичних ВНЗ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Using of a systematic approach in teaching of medical universities students |
en |
dc.type |
Article |
uk_UA |