Застосування системного підходу у навчанні студентів медичних ВНЗ

Show simple item record

dc.contributor.author Чабан, Т. В.
dc.contributor.author Герасименко, О. А.
dc.contributor.author Совірда, О. С.
dc.contributor.author Майстренко, О. М.
dc.contributor.author Chaban, T. V. en
dc.contributor.author Gerasymenko, O. A. en
dc.contributor.author Sovirda, O. S. en
dc.contributor.author Maistrenko, O. М. en
dc.date.accessioned 2020-06-24T07:57:05Z
dc.date.available 2020-06-24T07:57:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Застосування системного підходу у навчанні студентів медичних ВНЗ / Т. В. Чабан, О. А. Герасименко, О. С. Совірда, О. М. Майстренко // Scientific achievements of modern society : Abstracts of VII International Scientific and Practical Conference Liverpool, United Kingdom, 4-6 March 2020. P. 978–980. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7441
dc.description.abstract Сучасна система медичної освіти ставить за мету підвищення ефективності навчання і забезпечення достатньої глибини та об’єктивності контролю знань, розуміння, умінь. На кафедрі інфекційних хвороб ОНМедУ розроблено клінічні ситуаційні завдання та алгоритми відповідей до них з найбільш актуальних інфекційних захворювань. Результатом виконання завдання має бути обґрунтування та постановка діагнозу, складання плану лабораторних досліджень з прогнозом їх результатів а також призначення лікування. Застосування системного підходу у навчанні значною мірою підвищує якість професійної підготовки майбутніх лікарів, полегшує включення в професійну діяльність після закінчення університету та робить їх більш конкурентоздатними на ринку праці. uk_UA
dc.description.abstract The modern system of medical education aims to increase the training effectiveness and ensure sufficient depth and objectivity of knowledge, understanding and skills control. The Department of Infectious Diseases of ONMedU has developed clinical situational tasks and algorithms to them from the most relevant infectious diseases. The result of the task should be substantiation and making a diagnosis, doing a plan of laboratory tests with a forecast of their results, as well as prescribing of treatment. en
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject медична освіта системний підхід uk_UA
dc.subject самостійна робота uk_UA
dc.subject клінічні ситуаційні завдання uk_UA
dc.subject професійна підготовка лікарів uk_UA
dc.subject medical education system approach en
dc.subject independent work, en
dc.subject clinical situational tasks en
dc.subject professional training of doctors en
dc.title Застосування системного підходу у навчанні студентів медичних ВНЗ uk_UA
dc.title.alternative Using of a systematic approach in teaching of medical universities students en
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account