Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Подкупко, Т. Л. | ua |
dc.date.accessioned | 2020-06-22T07:21:27Z | |
dc.date.available | 2020-06-22T07:21:27Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Подкупко Т. Л. Використання елементів геймефікації у викладанні гуманітарних дисциплін в Одеському національному медичному університеті / Т. Л. Подкупко // Інновації у гуманітаристиці: наук.-метод. Всеукр. Круглого Столу, 7 червня 2019 р., Одеса: матер. – Одеса:ОНПУ, 2019. – С. 64–66. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7419 | |
dc.description.abstract | Гейміфікація, геймізація, ігрофікація навчання сягає в глиб століть. Окремі її елементи можна зустріти вже в перших письмових згадках про навчальний, освітній процеси. Останнім часом освітні послуги стали на шлях розвитку конкурентної основи, де здобувач освітніх послуг має обрати якість, ефективність і ефектність подання матеріалу. Тому введення інновацій в навчальний процес стає неминучим. Одеський національний медичний університет у викладанні всіх дисциплін постійно застосовує нові технології, розробки, методики тощо. Для вивчення дисциплін гуманітарного циклу, зокрема, історії України та української культури елементи гейміфікації стали невід’ємною складовою. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | Гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | геймізація | ua |
dc.subject | ігрофікація | ua |
dc.subject | гуманітарні дисципліни для студентів-медиків | ua |
dc.subject | історія України | ua |
dc.title | Використання елементів геймефікації у викладанні гуманітарних дисциплін в Одеському національному медичному університеті | uk_UA |
dc.type | Article | en |