Використання елементів геймефікації у викладанні гуманітарних дисциплін в Одеському національному медичному університеті

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Подкупко, Т. Л. ua
dc.date.accessioned 2020-06-22T07:21:27Z
dc.date.available 2020-06-22T07:21:27Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Подкупко Т. Л. Використання елементів геймефікації у викладанні гуманітарних дисциплін в Одеському національному медичному університеті / Т. Л. Подкупко // Інновації у гуманітаристиці: наук.-метод. Всеукр. Круглого Столу, 7 червня 2019 р., Одеса: матер. – Одеса:ОНПУ, 2019. – С. 64–66. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7419
dc.description.abstract Гейміфікація, геймізація, ігрофікація навчання сягає в глиб століть. Окремі її елементи можна зустріти вже в перших письмових згадках про навчальний, освітній процеси. Останнім часом освітні послуги стали на шлях розвитку конкурентної основи, де здобувач освітніх послуг має обрати якість, ефективність і ефектність подання матеріалу. Тому введення інновацій в навчальний процес стає неминучим. Одеський національний медичний університет у викладанні всіх дисциплін постійно застосовує нові технології, розробки, методики тощо. Для вивчення дисциплін гуманітарного циклу, зокрема, історії України та української культури елементи гейміфікації стали невід’ємною складовою. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject Гейміфікація uk_UA
dc.subject геймізація ua
dc.subject ігрофікація ua
dc.subject гуманітарні дисципліни для студентів-медиків ua
dc.subject історія України ua
dc.title Використання елементів геймефікації у викладанні гуманітарних дисциплін в Одеському національному медичному університеті uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу