dc.contributor.author |
Подкупко, Т. Л. |
ua |
dc.date.accessioned |
2020-06-22T07:21:27Z |
|
dc.date.available |
2020-06-22T07:21:27Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Подкупко Т. Л. Використання елементів геймефікації у викладанні гуманітарних дисциплін в Одеському національному медичному університеті / Т. Л. Подкупко // Інновації у гуманітаристиці: наук.-метод. Всеукр. Круглого Столу, 7 червня 2019 р., Одеса: матер. – Одеса:ОНПУ, 2019. – С. 64–66. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7419 |
|
dc.description.abstract |
Гейміфікація, геймізація, ігрофікація навчання сягає в глиб століть. Окремі її елементи можна зустріти вже в перших письмових згадках про навчальний, освітній процеси. Останнім часом освітні послуги стали на шлях розвитку конкурентної основи, де здобувач освітніх послуг має обрати якість, ефективність і ефектність подання матеріалу. Тому введення інновацій в навчальний процес стає неминучим. Одеський національний медичний університет у викладанні всіх дисциплін постійно застосовує нові технології, розробки, методики тощо. Для вивчення дисциплін гуманітарного циклу, зокрема, історії України та української культури елементи гейміфікації стали невід’ємною складовою. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
Гейміфікація |
uk_UA |
dc.subject |
геймізація |
ua |
dc.subject |
ігрофікація |
ua |
dc.subject |
гуманітарні дисципліни для студентів-медиків |
ua |
dc.subject |
історія України |
ua |
dc.title |
Використання елементів геймефікації у викладанні гуманітарних дисциплін в Одеському національному медичному університеті |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |