dc.contributor.author |
Мельниченко, М. Г. |
ua |
dc.contributor.author |
Ситнікова, В. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Елій, Л. Б. |
ua |
dc.date.accessioned |
2020-06-17T10:13:09Z |
|
dc.date.available |
2020-06-17T10:13:09Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Мельниченко М. Г. Виховання особистості майбутнього лікаря / М. Г. Мельниченко, В. О. Ситнікова, Л. Б. Елій // Інноваційний потенціал сучасної освіти та науки: міжнар. наук.-практ. конф., 2020 р., Київ: матер. – Київ, 2020. – С. 164–168. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7378 |
|
dc.description.abstract |
Вища медична освіта заснована на трьох академічних китах, що включає поєднання фундаментальних знань з клінічною практикою та науковими дослідженнями. Тільки таке сполучення дозволяє створити передумови для підготовки якісно нового фахівця медицини. Це можливо лише за умови впровадження практико-орієнтованого навчання при підготовці майбутнього лікаря. Тому пріоритетним є формування професійних компетенцій у лікарів-інтернів шляхом виконання реальних практичних завдань. Важливою особливістю педіатричної хірургії як спеціальності є пріоритет принципів ощадливого ставлення до тканин дитини, що знаходить своє втілення і в діагностиці, і в лікуванні багатьох хірургічних захворювань, віддаючи перевагу малотравмуючим втручанням. Мистецтво дитячого хірурга потребує не тільки бездоганних теоретичних знань, а і особливих людських якостей за своєю суттю – бути дійсно добрим, дуже уважним і мати велике терпіння. Лікар як професіонал повинен володіти певними особистісними якостями, без яких неможливе успішне виконання професійних обов'язків. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
майбутній лікар |
uk_UA |
dc.subject |
вища медична освіта |
uk_UA |
dc.subject |
практико-орієнтоване навчання |
uk_UA |
dc.subject |
дитячий хірург |
uk_UA |
dc.title |
Виховання особистості майбутнього лікаря |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |