Формування клінічного мислення у студентів на кафедрі Інфекційних хвороб

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чабан, Т. В.
dc.contributor.author Совірда, О. С.
dc.contributor.author Герасименко, О. А.
dc.contributor.author Пясецький, Б. М.
dc.contributor.author Буйко, О. О.
dc.contributor.author Верба, Н. В.
dc.date.accessioned 2020-06-10T14:32:58Z
dc.date.available 2020-06-10T14:32:58Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Формування клінічного мислення у студентів на кафедрі Інфекційних хвороб / Т. В. Чабан, О. С. Совірда, О. А. Герасименко, Б. М. Пясецький, О. О. Буйко, Н. В. Верба // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 12–13 трав. 2016 р.) : у 2 т. / Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського. Тернопіль : ТДМУ, 2016. Т. 1. С. 313–314. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7295
dc.description.abstract Останнім часом в науково-методичній літературі значна увага приділяється новим інноваційним формам проведення лекцій, що використовують інструменти інтерактивного навчання. Для таких лекцій наявність зворотного зв’язку передбачається насамперед. Інтерактивні лекції дозволяють викладачу сконцентрувати увагу студентів на аудиторній діяльності, експериментувати різними навчальними технологіями. Студенти отримують можливість обговорити і закріпити у пам’яті отриману інформацію, уточнити неясні моменти. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject мозковий штурм uk_UA
dc.subject обговорення uk_UA
dc.subject опитування uk_UA
dc.title Формування клінічного мислення у студентів на кафедрі Інфекційних хвороб uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу