dc.contributor.author |
Чабан, Т. В. |
|
dc.contributor.author |
Совірда, О. С. |
|
dc.contributor.author |
Герасименко, О. А. |
|
dc.contributor.author |
Пясецький, Б. М. |
|
dc.contributor.author |
Буйко, О. О. |
|
dc.contributor.author |
Верба, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-10T14:32:58Z |
|
dc.date.available |
2020-06-10T14:32:58Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Формування клінічного мислення у студентів на кафедрі Інфекційних хвороб / Т. В. Чабан, О. С. Совірда, О. А. Герасименко, Б. М. Пясецький, О. О. Буйко, Н. В. Верба // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 12–13 трав. 2016 р.) : у 2 т. / Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського. Тернопіль : ТДМУ, 2016. Т. 1. С. 313–314. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7295 |
|
dc.description.abstract |
Останнім часом в науково-методичній літературі значна
увага приділяється новим інноваційним формам проведення лекцій, що використовують інструменти інтерактивного навчання. Для таких лекцій наявність зворотного
зв’язку передбачається насамперед. Інтерактивні лекції
дозволяють викладачу сконцентрувати увагу студентів
на аудиторній діяльності, експериментувати різними навчальними технологіями. Студенти отримують можливість обговорити і закріпити у пам’яті отриману інформацію, уточнити неясні моменти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.subject |
мозковий штурм |
uk_UA |
dc.subject |
обговорення |
uk_UA |
dc.subject |
опитування |
uk_UA |
dc.title |
Формування клінічного мислення у студентів на кафедрі Інфекційних хвороб |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |