Особливості поведінки та комунікації в структурі розладів аутистичного спектру у дітей дошкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Сторож, В. В. ua
dc.contributor.author Рижова, М. Е. ua
dc.contributor.author Storozh, V. en
dc.contributor.author Ryzhova, M. en
dc.date.accessioned 2020-06-09T08:05:19Z
dc.date.available 2020-06-09T08:05:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Сторож В. В. Особливості поведінки та комунікації в структурі розладів аутистичного спектру у дітей дошкільного віку / В. В. Сторож, М. Е. Рижова // Spirit time. – 2019. – № 4–1. – С. 37–40. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7280
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості поведінки та комунікації в структурі розладів аутистичного спектру у дітей. Охарактеризовано методи, методики та форми навчання, які можна використовувати в процесі роботи з особливостями поведінки та комунікації у дітей з розладами аутистичного спектру. Визначено основи формування комунікативних навичок та поведінки у дітей дошкільного віку з розладами спектру аутизму. uk_UA
dc.description.abstract The article describes the peculiarities of behavior and communication in the structure of autism spectrum disorders in children. The main methods, methods and forms of education that can be used in the process of working with behavioral and communication features in children with autism spectrum disorders are characterized. The foundations of the formation of communication skills and behavior in preschool children with autism spectrum disorders are determined. en
dc.language.iso uk en
dc.subject поведінка uk_UA
dc.subject комунікація uk_UA
dc.subject розлади аутистичного спектру uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject behavior en
dc.subject communication en
dc.subject the autism spectrum disorder en
dc.subject children of preschool age en
dc.title Особливості поведінки та комунікації в структурі розладів аутистичного спектру у дітей дошкільного віку uk_UA
dc.title.alternative Features of behavior and communication in the structure of autism spectrum disorders in children of preschool age en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account