dc.contributor.author |
Сторож, В. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Рижова, М. Е. |
ua |
dc.contributor.author |
Storozh, V. |
en |
dc.contributor.author |
Ryzhova, M. |
en |
dc.date.accessioned |
2020-06-09T08:05:19Z |
|
dc.date.available |
2020-06-09T08:05:19Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Сторож В. В. Особливості поведінки та комунікації в структурі розладів аутистичного спектру у дітей дошкільного віку / В. В. Сторож, М. Е. Рижова // Spirit time. – 2019. – № 4–1. – С. 37–40. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7280 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто особливості поведінки та комунікації в структурі розладів аутистичного спектру у дітей. Охарактеризовано методи, методики та форми навчання, які можна використовувати в процесі роботи з особливостями поведінки та комунікації у дітей з розладами аутистичного спектру. Визначено основи формування комунікативних навичок та поведінки у дітей дошкільного віку з розладами спектру аутизму. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article describes the peculiarities of behavior and communication in the structure of autism spectrum disorders in children. The main
methods, methods and forms of education that can be used in the process of working with behavioral and communication features in children with autism spectrum disorders are characterized. The foundations of the formation of communication skills and behavior in preschool children with autism spectrum disorders are determined. |
en |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
поведінка |
uk_UA |
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
розлади аутистичного спектру |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
behavior |
en |
dc.subject |
communication |
en |
dc.subject |
the autism spectrum disorder |
en |
dc.subject |
children of preschool age |
en |
dc.title |
Особливості поведінки та комунікації в структурі розладів аутистичного спектру у дітей дошкільного віку |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Features of behavior and communication in the structure of autism spectrum disorders in children of preschool age |
en |
dc.type |
Article |
en |