dc.contributor.author |
Талашова, І. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Павлова, В. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Карпенко, Ю. М. |
ua |
dc.date.accessioned |
2020-05-29T05:31:42Z |
|
dc.date.available |
2020-05-29T05:31:42Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Талашова І. В. Особливості викладання клінічних дисциплін англомовним студентам / І. В. Талашова, В. В. Павлова, Ю. М. Карпенко // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 17–18 трав. 2018 р., Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – С. 285. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7218 |
|
dc.description.abstract |
В останні роки спостерігається значне зростання кількості іноземних студентів, які навчаються в Одеському Національному медичному університеті. У зв’язку із цим виникає необхідність модернізації викладання з метою покращення медичної освіти та зацікавлення студентів щодо вивчення клінічних дисциплін. Робота та взаємодія «викладач – студент – пацієнт», в даних умовах, виводить на якісно новий рівень знань та вмінь іноземних студентів, об'єднуючі методи навчання у єдине ціле. Як наслідок даної підготовки та удосконалення навчання, є підвищена мотивація до вивчення дисципліни та високий заключний рівень знань у іноземних студентів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
клінічні дисципліни |
uk_UA |
dc.subject |
англомовні студенти |
uk_UA |
dc.subject |
ситуаційні завдання |
uk_UA |
dc.subject |
тестування |
uk_UA |
dc.title |
Особливості викладання клінічних дисциплін англомовним студентам |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |