Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Старець, О. О. | ua |
dc.contributor.author | Котова, Н. В. | ua |
dc.contributor.author | Федоренко, О. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2020-05-29T05:30:35Z | |
dc.date.available | 2020-05-29T05:30:35Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Старець О. О. Додипломне навчання екстреної та невідкладної допомоги дітям з використанням симуляційних методів / О. О. Старець, Н. В. Котова, О. В. Федоренко // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 17–18 трав. 2018 р., Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – С. 498–499. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7217 | |
dc.description.abstract | Важливим аспектом підготовки та підвищення кваліфікації лікарів є вибір прототипу рекомендацій з надання медичної допомоги. В Україні йде процес розробки медико-технологічних документів зі стандартизації медичної допомоги на засадах доказової медицини. Для забезпечення сучасних, науково обґрунтованих підходів до надання медичної допомоги рекомендовано використовувати керівництва (клінічні протоколи) провідних асоціацій фахівців розвинених країн світу і Всесвітньої організації охорони здоров’я. Прикладом такого прототипу є курс American Heart Association (AHA) і American Academy of Pediatrics (AAP) «Pediatric Emergency Assessment, Recognition and Stabilization» (PEARS®). Метою курсу PEARS® є покращення якості медичної допомоги дітям у важкому стані, що приводить до поліпшення результатів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | додипломне навчання | uk_UA |
dc.subject | екстрена та невідкладна допомога дітям | uk_UA |
dc.subject | симуляційні методи | uk_UA |
dc.subject | сучасні манекени-симулятори | uk_UA |
dc.title | Додипломне навчання екстреної та невідкладної допомоги дітям з використанням симуляційних методів | uk_UA |
dc.type | Article | en |