Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кащенко, О. А. | ua |
dc.contributor.author | Бойко, Ю. О. | ua |
dc.contributor.author | Онуфриєнко, О. В. | ua |
dc.contributor.author | Ляшенко, С. Л. | ua |
dc.contributor.author | Волохова, Г. О. | ua |
dc.date.accessioned | 2020-05-28T05:33:32Z | |
dc.date.available | 2020-05-28T05:33:32Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Роль ситуаційних завдань у підвищенні ефективності практичної діяльності майбутніх фахівців за спеціальністю «Медицина» / О. А. Кащенко, Ю. О. Бойко, О. В. Онуфриєнко та ін. // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 17–18 трав. 2018 р., Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – С. 158. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7205 | |
dc.description.abstract | Одними зі складових Європейської декларації з реалізації кредитно-трансферної системи (КТС) в організації навчального процесу, зокрема в галузі медичної освіти, є його інтенсифікація, великий обсяг самостійної роботи, посилення творчого потенціалу та знань і практичних вмінь майбутніх фахівців. У зв’язку з чим набуває особливої актуальності питання вдосконалення педагогічної системи щодо медичної підготовки у ВНЗ відповідного напрямку. На сьогоднішній день існує негальна потреба у висококваліфікованих фахівцях, спроможних впроваджувати концептуальні зміни в організацію системи підготовки майбутніх лікарів у сучасних умовах. З метою підвищення ефективності підготовки майбутніх спеціалістів – фахівців у галузі медицини на кафедрі фізіології ОНМедУ постійно проводиться вдосконалення мети та змісту навчального процесу за допомогою різноманітних засобів, форм, нових методів навчання, розробки навчальних програм, критеріїв оцінювання рівня знань і вмінь студентів та приведення їх у відповідність до європейських стандартів. Так, під час навчального процесу велика увага приділяється принципам послідовності викладання навчального матеріалу, системності та систематичності у процесі навчання, а також посиленню міжпредметної інтеграції медико-біологічних дисциплін із практичними, загальнонауковими та психолого-педагогічними дисциплінами, що дозволяє глибше зрозуміти закономірності функціональної активності органів і систем та механізми їх регуляції за умов впливу різних адаптаційних факторів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | ситуаційні завдання | uk_UA |
dc.subject | спеціальність «Медицина» | uk_UA |
dc.subject | кредитно-трансферна система | uk_UA |
dc.subject | проблемно-пошукові методи | uk_UA |
dc.title | Роль ситуаційних завдань у підвищенні ефективності практичної діяльності майбутніх фахівців за спеціальністю «Медицина» | uk_UA |
dc.type | Article | en |