Науково-практичне обґрунтування сутності нейроекономіки та напрямки удосконалення її складових на прикладі аптечного нейромаркетингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Унгурян, Л. М.
dc.contributor.author Unhurian, L. M.
dc.contributor.author Унгурян, Л. М.
dc.date.accessioned 2020-05-23T06:13:40Z
dc.date.available 2020-05-23T06:13:40Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Унгурян Л. М. Науково-практичне обґрунтування сутності нейроекономіки та напрямки удосконалення її складових на прикладі аптечного нейромаркетингу // Молодий вчений. 2015. № 2 (6). С. 346-349.. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7176
dc.description.abstract Сьогодні велике практичне значення для фармації має дослідження теоретичних положень та розробка широкого кола питань, що відносяться до визначення соціально-економічної природи нейроекономіки та її складових. Встановлено, що термінологічні визначення понять нейроекономіки та її складових частин відрізняються неоднозначністю і багатоваріантністю свого змісту. Показано, що оптимальне розуміння нейроекономіки та її складових частин вимагає мультиплікативного підходу до його визначення. Проведено аналіз релевантної сукупності термінів та їх трактувань, які стосуються проблеми прикладних нейронаук. Сьогодні, враховуючи ріст аптек з широкою пропозицією лікарських засобів (ЛЗ), важливою умовою їх виживання в умовах жорсткої конкуренції є застосування інноваційних технологій ефективного просування ЛЗ безпосередньо в місцях їх придбання. У зв’язку з цим нейроекономіка та її складова – аптечний нейромаркетинг – визначається як один із пріоритетних інструментів фармацевтичного обслуговування. uk_UA
dc.description.abstract Today, of great practical importance for pharmaceutical research has theoretical positions and develop a wide range of issues relating to the definition of socio-economic nature neyroekonomiky and its components. Established that terminological definitions neyroekonomiky and its components differ ambiguity and multiplicity of its contents. It is shown that the optimal understanding neyroekonomiky and its components requires a multiplicative approach to its definition. The analysis of the relevant set of terms and their interpretations concerning problems of applied neuroscience. Today, given the growth of pharmacy with a wide range of medicines (drugs), essential for their survival in a competitive environment is the use of innovative technologies effectively promote drug directly to the places of their purchase. In this regard neyroekonomika and its component – Pharmacy neyromarketynh – defined as one of the priority instruments pharmacy service. uk_UA
dc.description.abstract Сегодня большое практическое значение для фармации имеет исследование теоретических положений и разработка широкого круга вопросов, относящихся к определению социально-экономической природы нейроэкономики и ее составляющих. Установлено, что терминологические определения понятий нейроэкономики и ее составных частей отличаются неоднозначностью и многовариантностью своего содержания. Показано, что оптимальное понимание нейроэкономики и ее составных частей требует мультипликативного подхода к его определению. Проведен анализ релевантной совокупности терминов и их трактовок, которые касаются проблемы прикладных нейронаук. Сегодня, учитывая рост аптек с широким предложением лекарственных средств (ЛС), важным условием их выживания в условиях жесткой конкуренции является применение инновационных технологий эффективного продвижения ЛС непосредственно в местах их приобретения. В связи с этим нейроэкономика и ее составляющая – аптечный нейромаркетинг – определяется как одно из приоритетных инструментов фармацевтического обслуживания. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject нейроекономіка uk_UA
dc.subject нейроменеджмент uk_UA
dc.subject нейромаркетінг uk_UA
dc.subject споживча нейронаука uk_UA
dc.subject візуальний мерчандайзинг uk_UA
dc.subject neyroekonomika uk_UA
dc.subject neyromenedzhment uk_UA
dc.subject neuromarketing uk_UA
dc.subject consumer neuroscience uk_UA
dc.subject visual merchandising uk_UA
dc.subject нейроэкономика uk_UA
dc.subject нейроменеджмент uk_UA
dc.subject нейромаркетинг uk_UA
dc.subject потребительская нейронаука uk_UA
dc.subject визуальный мерчандайзинг uk_UA
dc.title Науково-практичне обґрунтування сутності нейроекономіки та напрямки удосконалення її складових на прикладі аптечного нейромаркетингу uk_UA
dc.title.alternative Scientific and practical basis of neuroeconomics and ways of improving its components on the example of pharmacy neuromarketing uk_UA
dc.title.alternative Научно-практическое обоснование сущности нейроэкономики и пути совершенствования ее составляющих на примере аптечного нейромаркетинга uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу