dc.contributor.author |
Унгурян, Л. М. |
|
dc.contributor.author |
Unhurian, L. M. |
|
dc.contributor.author |
Унгурян, Л. М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-23T06:13:40Z |
|
dc.date.available |
2020-05-23T06:13:40Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Унгурян Л. М. Науково-практичне обґрунтування сутності нейроекономіки та напрямки удосконалення її складових на прикладі аптечного нейромаркетингу // Молодий вчений. 2015. № 2 (6). С. 346-349.. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7176 |
|
dc.description.abstract |
Сьогодні велике практичне значення для фармації має дослідження теоретичних положень та розробка широкого
кола питань, що відносяться до визначення соціально-економічної природи нейроекономіки та її складових. Встановлено, що термінологічні визначення понять нейроекономіки та її складових частин відрізняються неоднозначністю і
багатоваріантністю свого змісту. Показано, що оптимальне розуміння нейроекономіки та її складових частин вимагає
мультиплікативного підходу до його визначення. Проведено аналіз релевантної сукупності термінів та їх трактувань,
які стосуються проблеми прикладних нейронаук. Сьогодні, враховуючи ріст аптек з широкою пропозицією лікарських
засобів (ЛЗ), важливою умовою їх виживання в умовах жорсткої конкуренції є застосування інноваційних технологій
ефективного просування ЛЗ безпосередньо в місцях їх придбання. У зв’язку з цим нейроекономіка та її складова –
аптечний нейромаркетинг – визначається як один із пріоритетних інструментів фармацевтичного обслуговування. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Today, of great practical importance for pharmaceutical research has theoretical positions and develop a wide range
of issues relating to the definition of socio-economic nature neyroekonomiky and its components. Established that
terminological definitions neyroekonomiky and its components differ ambiguity and multiplicity of its contents. It
is shown that the optimal understanding neyroekonomiky and its components requires a multiplicative approach
to its definition. The analysis of the relevant set of terms and their interpretations concerning problems of applied
neuroscience. Today, given the growth of pharmacy with a wide range of medicines (drugs), essential for their survival
in a competitive environment is the use of innovative technologies effectively promote drug directly to the places of
their purchase. In this regard neyroekonomika and its component – Pharmacy neyromarketynh – defined as one of
the priority instruments pharmacy service. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Сегодня большое практическое значение для фармации имеет исследование теоретических положений и разработка широкого круга вопросов, относящихся к определению социально-экономической природы нейроэкономики и ее
составляющих. Установлено, что терминологические определения понятий нейроэкономики и ее составных частей
отличаются неоднозначностью и многовариантностью своего содержания. Показано, что оптимальное понимание
нейроэкономики и ее составных частей требует мультипликативного подхода к его определению. Проведен анализ
релевантной совокупности терминов и их трактовок, которые касаются проблемы прикладных нейронаук. Сегодня,
учитывая рост аптек с широким предложением лекарственных средств (ЛС), важным условием их выживания в
условиях жесткой конкуренции является применение инновационных технологий эффективного продвижения ЛС
непосредственно в местах их приобретения. В связи с этим нейроэкономика и ее составляющая – аптечный нейромаркетинг – определяется как одно из приоритетных инструментов фармацевтического обслуживания. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.subject |
нейроекономіка |
uk_UA |
dc.subject |
нейроменеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
нейромаркетінг |
uk_UA |
dc.subject |
споживча нейронаука |
uk_UA |
dc.subject |
візуальний мерчандайзинг |
uk_UA |
dc.subject |
neyroekonomika |
uk_UA |
dc.subject |
neyromenedzhment |
uk_UA |
dc.subject |
neuromarketing |
uk_UA |
dc.subject |
consumer neuroscience |
uk_UA |
dc.subject |
visual merchandising |
uk_UA |
dc.subject |
нейроэкономика |
uk_UA |
dc.subject |
нейроменеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
нейромаркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
потребительская нейронаука |
uk_UA |
dc.subject |
визуальный мерчандайзинг |
uk_UA |
dc.title |
Науково-практичне обґрунтування сутності нейроекономіки та напрямки удосконалення її складових на прикладі аптечного нейромаркетингу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Scientific and practical basis of neuroeconomics and ways of improving its components on the example of pharmacy neuromarketing |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Научно-практическое обоснование сущности нейроэкономики и пути совершенствования ее составляющих на примере аптечного нейромаркетинга |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |