Роль комп`ютерних програм для симуляторів у викладанні медико-біологічних дисциплін

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Приболовець, Т. В. ua
dc.contributor.author Полясний, В. А. ua
dc.contributor.author Мельнічук, Б. Г. ua
dc.date.accessioned 2020-05-20T08:01:21Z
dc.date.available 2020-05-20T08:01:21Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Приболовець Т. В., Полясний В. А., Мельнічук Б. Г. Роль комп`ютерних програм для симуляторів у викладанні медико-біологічних дисциплін // Впровадження інноваційних технологій в медичну освіту: проблемно-орієнтоване навчання та віртуальні пацієнти: матер. Всеукраїнської наук.-метод. Відеоконф. з міжнар. участю, м. Запоріжжя, 22 квіт. 2015 р. Запоріжжя, 2015. С. 129–130. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7152
dc.description.abstract Метою дослідження було визначення відносного внеску фундаментальних знань у формуванні клінічного мислення студентів- медиків на моделі засвоєння знань з використанням симуляторів, які застосовуються для відпрацювання практичних навичок. При цьому використовували стимулятори, які здатні відтворювати основні прояви патологічних станів при ураженнях серцево-судинної системи. При оцінці ефективності навчання використовували опитувальник та проводили співставлення з групою студентів, навчання яких проводили за традиційним методом. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject використання симуляторів uk_UA
dc.subject опитувальник uk_UA
dc.subject віртуальний пацієнт uk_UA
dc.subject коректний алгоритм uk_UA
dc.subject насосна функція uk_UA
dc.subject біоелектрогенез uk_UA
dc.title Роль комп`ютерних програм для симуляторів у викладанні медико-біологічних дисциплін uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу