Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Приболовець, Т. В. | ua |
dc.contributor.author | Полясний, В. А. | ua |
dc.contributor.author | Мельнічук, Б. Г. | ua |
dc.date.accessioned | 2020-05-20T08:01:21Z | |
dc.date.available | 2020-05-20T08:01:21Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Приболовець Т. В., Полясний В. А., Мельнічук Б. Г. Роль комп`ютерних програм для симуляторів у викладанні медико-біологічних дисциплін // Впровадження інноваційних технологій в медичну освіту: проблемно-орієнтоване навчання та віртуальні пацієнти: матер. Всеукраїнської наук.-метод. Відеоконф. з міжнар. участю, м. Запоріжжя, 22 квіт. 2015 р. Запоріжжя, 2015. С. 129–130. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7152 | |
dc.description.abstract | Метою дослідження було визначення відносного внеску фундаментальних знань у формуванні клінічного мислення студентів- медиків на моделі засвоєння знань з використанням симуляторів, які застосовуються для відпрацювання практичних навичок. При цьому використовували стимулятори, які здатні відтворювати основні прояви патологічних станів при ураженнях серцево-судинної системи. При оцінці ефективності навчання використовували опитувальник та проводили співставлення з групою студентів, навчання яких проводили за традиційним методом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | використання симуляторів | uk_UA |
dc.subject | опитувальник | uk_UA |
dc.subject | віртуальний пацієнт | uk_UA |
dc.subject | коректний алгоритм | uk_UA |
dc.subject | насосна функція | uk_UA |
dc.subject | біоелектрогенез | uk_UA |
dc.title | Роль комп`ютерних програм для симуляторів у викладанні медико-біологічних дисциплін | uk_UA |
dc.type | Article | en |