dc.contributor.author |
Приболовець, Т. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Полясний, В. А. |
ua |
dc.contributor.author |
Мельнічук, Б. Г. |
ua |
dc.date.accessioned |
2020-05-20T08:01:21Z |
|
dc.date.available |
2020-05-20T08:01:21Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Приболовець Т. В., Полясний В. А., Мельнічук Б. Г. Роль комп`ютерних програм для симуляторів у викладанні медико-біологічних дисциплін // Впровадження інноваційних технологій в медичну освіту: проблемно-орієнтоване навчання та віртуальні пацієнти: матер. Всеукраїнської наук.-метод. Відеоконф. з міжнар. участю, м. Запоріжжя, 22 квіт. 2015 р. Запоріжжя, 2015. С. 129–130. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7152 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження було визначення відносного внеску
фундаментальних знань у формуванні клінічного мислення студентів-
медиків на моделі засвоєння знань з використанням симуляторів, які
застосовуються для відпрацювання практичних навичок. При цьому
використовували стимулятори, які здатні відтворювати основні прояви
патологічних станів при ураженнях серцево-судинної системи. При оцінці
ефективності навчання використовували опитувальник та проводили
співставлення з групою студентів, навчання яких проводили за традиційним
методом. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
використання симуляторів |
uk_UA |
dc.subject |
опитувальник |
uk_UA |
dc.subject |
віртуальний пацієнт |
uk_UA |
dc.subject |
коректний алгоритм |
uk_UA |
dc.subject |
насосна функція |
uk_UA |
dc.subject |
біоелектрогенез |
uk_UA |
dc.title |
Роль комп`ютерних програм для симуляторів у викладанні медико-біологічних дисциплін |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |