Проблема теодицеи в средневековой мысли. Часть 2. Фома Аквинский: парадоксы сочетания Божьего провидения и разумной свободы

Show simple item record

dc.contributor.author Ханжи, В. Б. ru
dc.date.accessioned 2020-05-13T05:17:08Z
dc.date.available 2020-05-13T05:17:08Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Ханжи В.Б. Проблема теодицеи в средневековой мысли.Часть 2. Фома Аквинский: парадоксы сочетания Божьего провидения и разумной свободы / В. Б. Ханжи // Наукове пізнання: методологія та технологія. – 2016. – № 1. – С. 99–105. ru
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7099
dc.description.abstract Во второй части статьи на примере учения Фомы Аквинского рассмотрено осмысление проблемы теодицеи в контексте соотнесения категорий Божьего провидения (в частности, предопределения) и человеческой свободы. Выявлены (так же, как и у Августина – в первой части статьи) эстетический и этический варианты решения этой проблемы. Показаны разногласия между Аквинатом и Августином по вопросу соотношения воли и разума. Подчеркнута необходимость согласования ряда идей христианской антропологии и этики для получения целостной модели решения проблемы теодицеи. ru
dc.description.abstract У другій частині статті на прикладі вчення Томи Аквінського розглянуто осмислення проблеми теодицеї в контексті співвіднесення категорій Божого провидіння (зокрема,передвизначення) і людської свободи. Виявлено (так само, як і у Августина – в першій частині статті) естетичний таетичний варіанти вирішення цієї проблеми. Показані розбіжності між Аквінатом і Августином з питання співвідношення волі і розуму. Наголошено на необхідності узгодження ряду ідей християнської антропології та етики для отримання цілісної моделі вирішення проблеми теодицеї. uk_UA
dc.description.abstract In the second part of the article, through example of doctrine of Thomas Aquinas, the problem of theodicy in the context of correlating the categories of God's providence (in particular, predestination) and human freedom is comprehended. Aesthetical and ethical options of this problem’s solution (as well as Augustine's – in the first part of the article) are identified. Author shows disagreements between Aquinas and Augustine on a question of will-mind’s relationship and points the necessity of coordinating of a number of ideas of Christian anthropology and ethics to obtain an integral model of the problem’s of theodicy solution. en
dc.language.iso ru en
dc.subject теодицея ru
dc.subject Божье провидение ru
dc.subject Божье предопределение ru
dc.subject разумная свобода ru
dc.subject эстетическое решение ru
dc.subject этическое решение ru
dc.subject теодицея ru
dc.subject Боже провидіння ru
dc.subject Боже передвизначення ru
dc.subject розумна свобода ua
dc.subject естетичне рішення uk_UA
dc.subject етичне рішення uk_UA
dc.subject theodicy en
dc.subject God's providence en
dc.subject God's predestination en
dc.subject reasonable freedom en
dc.subject aesthetical solution en
dc.subject ethical solution en
dc.title Проблема теодицеи в средневековой мысли. Часть 2. Фома Аквинский: парадоксы сочетания Божьего провидения и разумной свободы ru
dc.title.alternative Проблема теодицеї в середньовічній думки. Частина 2. Фома Аквінський: парадокси поєднання Божого провидіння і розумної волі uk_UA
dc.title.alternative The problem of theodicy in medieval thought. Part 2. Thomas Aquinas: the paradoxes of a combination of God's providence and reasonable freedom en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account