Особливості впровадження спецкурсу з англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Русалкіна, Л.
dc.contributor.author Rusalkina, L.
dc.contributor.author Русалкина, Л.
dc.date.accessioned 2020-05-04T07:00:18Z
dc.date.available 2020-05-04T07:00:18Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Русалкіна Л. Особливості впровадження спецкурсу з англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. 2019. № 1. С. 101-108. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7036
dc.description.abstract У статті описано структуру та особливості впровадження спецкурсу з англомовної професійної підготовки майбутніх медиків в умовах ЗВО, подано завдання і вправи, які сприяли формуванню англомовної підготовленості майбутніх лікарів, доведено їх ефективність, визначено перспективні напрями роботи в межах дослідження. Проаналізовано наукові дослідження в напрямі англомовної підготовки майбутніх лікарів, доведено необхідність якісної англомовної професійної підготовки студентів в умовах медичних ЗВО. Експериментальна робота зі спецкурсу передбачала комплексне впровадження визначених педагогічних умов англомовної підготовки майбутніх лікарів, оскільки вони є взаємопов’язаними і взаємозумовленими, на чотирьох етапах: мотиваційному (здобуття знань щодо комунікативної діяльності майбутнього лікаря), діяльнісному (набуття умінь та навичок англомовної комунікативної діяльності) комунікативно- тренувальному (застосування на практиці отриманих знань, умінь і навичок комунікативної поведінки майбутніх лікарів) під час викладання спецкурсу «Англомовна мовленнєва діяльність майбутніх лікарів» і навчальних дисциплін «Англійська мова (за професійним спрямуванням)», «Українська мова (за професійним спрямуванням)», «Латинська мова», «Анатомія», «Гістологія», «Фармакологія», рефлексивно-оцінному (осмислення студентами своєї власної поведінки, особистісного смислу тих чи тих міркувань, аналіз інформації тощо) в межах клубу любителів англійської мови. До початку експериментальної роботи було проведено 2 семінари з викладачами лінгвістичних («Англійська мова (за професійним спрямуванням)», «Українська мова (за професійним спрямуванням)», «Латинська мова») і фахових («Анатомія», «Гістологія», «Фармакологія»), які погодилися взяти участь у формувальному етапі експерименту. На семінарах було обговорено мету й основні завдання проведення експерименту, визначено доцільність використання в ході викладання означених навчальних дисциплін знань з англійської мови, підготовлено методичні рекомендації з теми дослідження, узгоджено термінологічний словник за темами фахових дисциплін. uk_UA
dc.description.abstract The structure and features specifying the introduction of a special course into the Englishlanguage training aimed at the future doctors in higher medial educational institutions are described in the article. The article presents tasks and exercises that contributed to the formation of the future doctors’ preparedness in the field of the English language; their effectiveness is proved; the future areas of work within the study are determined. Scientific researches in the field of the English-language teaching aimed at the future doctors are analyzed; the necessity for the high-quality English-language professional training of students at higher medical educational institutions is proved. The experimental work on the special course implied the complex introduction of the determined pedagogical conditions for the English language training aimed at the future doctors, since they are interconnected and interdependent, in four stages: motivational (gaining knowledge about the future doctor’s communicative activity), activity-based (acquisition of abilities and skills in the English communicative activities), communicative training (practical application of the acquired knowledge and skills in the future doctors’ communicative behaviour) while teaching the course “Future doctors’ English speaking activities” and the academic disciplines such as “English for specific purposes (medical)”, “Ukrainian for specific purposes (medical)”, “Latin”, “Anatomy”, “Histology”, “Pharmacology”, reflexive-evaluative stage (students’ understanding of their own behavior, personal meaning of these or those ideas, information analysis, etc.) within the club of students who are keen on the English language. Prior to the beginning of the experimental work, two seminars were held with some teachers of Linguistics (“English (for specific purposes)”, “Ukrainian (for specific purposes)”, “Latin”) and profession oriented disciplines (“Anatomy”, “Histology”, “Pharmacology”), who agreed to take part in the developing stage of the experiment. The purpose and main tasks of the experiment were discussed at the seminars; the feasibility of using the knowledge of English while teaching special academic disciplines was determined; some methodological recommendations on the topic of the research were elaborated; the terminological vocabulary on the themes of the profession oriented disciplines was approved. uk_UA
dc.description.abstract В статье описана структура и особенности внедрения спецкурса по англоязычной профессиональной подготовке будущих медиков в условиях вуза, представлены задания и упражнения, которые способствовали формированию англоязычной подготовленности будущих врачей, доказана их эффективность, определены перспективные направления работы в рамках исследования. Проанализированы научные исследования в направлении англоязычной подготовки будущих врачей, доказана необходимость качественной англоязычной профессиональной подготовки студентов в условиях медицинских вузов. Экспериментальная работа по спецкурсу предусматривала комплексное внедрение обозначенных педагогических условий англоязычной подготовки будущих врачей, поскольку они взаимосвязаны и взаимообусловлены, на четырех этапах: мотивационном (получение знаний по коммуникативной деятельности будущего врача), деятельностном (приобретение умений и навыков англоязычной коммуникативной деятельности), коммуникативно- тренировочном (применение на практике полученных знаний, умений и навыков коммуникативного поведения будущих врачей) во время преподавания спецкурса «Англоязычная речевая деятельность будущих врачей» и учебных дисциплин «Английский язык (по профессиональному направлению)», «Украинский язык (по профессиональному направлению)», «Латинский язык», «Анатомия», «Гистология», «Фармакология», рефлексивно-оценочном (осмысление студентами своего собственного поведения, личностного смысла тех или иных соображений, анализ информации) в пределах клуба любителей английского языка. До начала экспериментальной работы было проведено два семинара с преподавателями лингвистических («Английский язык (по профессиональному направлению)», «Украинский язык (по профессиональному направлению)», «Латинский язык») и профессиональных («Анатомия», «Гистология», «Фармакология») дисциплин, которые согласились принять участие в формирующем этапе эксперимента. На семинарах обсуждались цели и основные задачи проведения эксперимента, была определена целесообразность использования в ходе преподавания указанных учебных дисциплин знаний по английскому языку, подготовлены методические рекомендации по теме исследования, согласован терминологический словарь по темам профессиональных дисциплин. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject майбутні лікарі uk_UA
dc.subject англомовна професійна підготовка uk_UA
dc.subject медичні ЗВО uk_UA
dc.subject future doctors uk_UA
dc.subject English-language professional training uk_UA
dc.subject medical higher educational institutions uk_UA
dc.subject будущие врачи uk_UA
dc.subject англоязычная профессиональная подготовка uk_UA
dc.subject медицинские вузы uk_UA
dc.title Особливості впровадження спецкурсу з англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів uk_UA
dc.title.alternative Features of introducing the special course into the future doctor professional training in the English language uk_UA
dc.title.alternative Особенности внедрения спецкурса по англоязычной профессиональной подготовке будущих врачей uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу