Abstract:
Головною метою вищої освіти України є підготовка висококваліфікованих фахівців відповідного рівня й профілю, конкурентоздатних на ринку праці, компетентних, відповідальних, які вільно володіють своєю професією та орієнтованих в суміжних напрямках діяльності, здатних до ефективної роботи за фахом на рівні світових стандартів, готових до постійного професійного зростання, соціальної та професійної мобільності. Становлення майбутніх професіоналів починається зі студентської лави, через розвиток особистісного потенціалу – загальних і спеціальних здібностей, базових знань, умінь і навичок, мотивації досягнень, спрямованості на саморозвиток, адекватної самооцінки. У зв’язку з цим при підготовці майбутніх соціальних працівників на перший план виступають сформовані у ЗВО базові компетентності, які включають
володіння прийомами особистісного самовираження та саморозвитку. Підготовка та навчання таких професіоналів вимагає розробки й використання інноваційних технологій до організації навчального процесу у ЗВО. Однією з таких інноваційних технологій формування базових компетентностей майбутніх соціальних працівників, вважаємо коучинг, використання якого у педагогічному процесі ЗВО все більше набуває актуальності й значущості.