Професійна самосвідомість як компонент конкурентоздатності майбутнього психолога

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сердюк, Н. М. ua
dc.date.accessioned 2020-04-17T05:27:38Z
dc.date.available 2020-04-17T05:27:38Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сердюк Н. М. Професійна самосвідомість як компонент конкурентоздатності майбутнього психолога / Н. М. Сердюк // Теорія та практика управління педагогічним процесом: Міжнар. науково-практ. конференція, 25–27 травня 2017 р., Одеса: матер. – Одеса: Атлант, 2017. – С. 104–108. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/6924
dc.description.abstract Динаміка розвитку суспільства, зміни в культурній, економічній, політичній та соціальній сферах впливають на уявлення майбутніх спеціалістів про себе як про суб’єктів діяльності, формуючи професійну самосвідомість, що, в свою чергу, є передумовою професійного зростання. Важливе місце в цьому процесі займає період навчання у вищому навчальному закладі. Становлення і розвиток професійної самосвідомості майбутніх психологів у системі освіти дозволяє підготувати конкурентоздатних фахівців. В своєму дослідженні ми вивчали професійну самосвідомість як компонент конкурентоздатності майбутніх психологів. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject професійна самосвідомість uk_UA
dc.subject конкурентоздатність майбутнього психолога uk_UA
dc.subject динаміка розвитку суспільства uk_UA
dc.subject самопізнання uk_UA
dc.title Професійна самосвідомість як компонент конкурентоздатності майбутнього психолога uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу