Інноваційні технології формування базових компетентностей майбутніх соціальних працівників у ВНЗ

Show simple item record

dc.contributor.author Стрельбицька, С. М. ua
dc.contributor.author Strelbitskaya, S. M. en
dc.contributor.author Стрельбицкая, С. М. ru
dc.date.accessioned 2020-04-16T04:56:15Z
dc.date.available 2020-04-16T04:56:15Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Стрельбицька С. М. Інноваційні технології формування базових компетентностей майбутніх соціальних працівників у ВНЗ / С. М. Стрельбицька // Професійна освіта: проблеми і перспективи. – 2017. – № 12. – С. 104–108. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/6915
dc.description.abstract Автором проаналізовано думки українських та зарубіжних науковців щодо понять «інновація», «інноваційні технології», «інноваційні педагогічні технології», «інноваційні освітні технології», це надало змогу визначити, що вони є багатовимірними методологічними поняттями, які включають в себе комплекс особливостей для формування базових компетентностей майбутніх соціальних працівників у процесі навчання у ВНЗ. Крім того, було відмічено, що незважаючи на наявність великої кількості наукових досліджень з приводу дефініції означених понять, вони залишаються і досі дискусійними та потребують більш детального вивчення. У статті проаналізовано проблему впровадження та застосування інноваційних технологій в систему професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у ВНЗ для формування базових компетентностей. Розкрито значення та охарактеризована сутність інноваційних технологій для формування базових компетентностей відповідно до специфіки професійної діяльності майбутніх випускників. Розглянуті основні групи базових умінь, які сприяють формуванню базових компетентностей майбутніх соціальних працівників у результаті застосування інноваційних технологій в процесі навчання у ВНЗ. Визначено основні інноваційні технології, які спрямовані на розвиток базових компетентностей майбутніх соціальних працівників, деякі з них вже увійшли в ужиток, інші ще є дискусійними, оскільки задають нове бачення наукового і практичного досвіду. Розкрито необхідність використання інноваційних технологій навчання для формування базових компетентностей майбутніх соціальних працівників та підвищення їх професійного рівня. Впровадження в процес навчання інноваційних технологій забезпечує високу якість освіти, оскільки вони мотивують і стимулюють майбутніх випускників до активної навчальної діяльності, метою якої є отримання необхідних знань, умінь і навичок професійної діяльності. Розглянуто перспективи подальших досліджень в напрямку пошуку ефективних інноваційних технологій для формування базових компетентностей майбутніх соціальних працівників у процесі навчання у ВНЗ. Ключові слова: професійна підготовка, базові компетентності, інновація, технологія, інноваційна технологія, інноваційна педагогічна технологія, інноваційна освітня технологія. uk_UA
dc.description.abstract The author analyzes the views of Ukrainian and foreign scientists concerning the notions «innovation», «innovative technologies», «innovative pedagogical technology», «innovative educational technologies», it gave the opportunity to determine that they are multidimensional methodological concepts, which include a range of features for the formation of basic competences of future social workers in the learning process at the university. In addition, it was noted that despite the large number of scientifc researches about the defnitions of these concepts, they still remain controversial and require more detailed study. The article analyzes the problems of implementation and application of innovative technologies in the system of professional training of future social workers in the university for the formation of basic competencies. The value and essence of innovative technologies for formation of basic competencies in accordance with the specifcs of professional activity of future graduates. Describes the main groups of basic skills that contribute to the formation of the basic competences of future social workers as a result of application of innovative technologies in the learning process at the university. Identifed key innovative technologies, which are aimed at developing basic competences of future social workers, some of them are already part of everyday life, others are still debatable, because asking a new vision of scientifc and practical experience. Revealed the need to use innovative learning technologies for formation of basic competencies of future social workers and improve their professional level. Introduction in the learning process of innovative technologies ensures high quality of education because they motivate and stimulate future graduates to active learning activities the purpose of which is to obtain the necessary knowledge and skills for professional activities. Prospects for further research in the search for effective and innovative technologies for the formation of basic competences of future social workers in the learning process at the university. en
dc.description.abstract Автором проанализированы взгляды украинских и зарубежных ученых относительно понятий «инновация», «инновационные технологии», «инновационные педагогические технологии», «инновационные образовательные технологии», это дало возможность определить, что они являются многомерными методологическими понятиями, которые включают в себя комплекс особенностей для формирования базовых компетенций будущих социальных работников в процессе обучения в вузе. Кроме того, было отмечено, что, несмотря на наличие большого количества научных исследований по поводу дефиниции указанных понятий, они остаются до сих пор дискуссионными и требуют более детального изучения. В статье проанализированы проблемы внедрения и применения инновационных технологий в систему профессиональной подготовки будущих социальных работников в вузе для формирования базовых компетентностей. Раскрыто значение и охарактеризована сущность инновационных технологий для формирования базовых компетентностей в соответствии со спецификой профессиональной деятельности будущих выпускников. Рассмотрены основные группы базовых умений, которые способствуют формированию базовых компетентностей будущих социальных работников в результате применения инновационных технологий в процессе обучения в вузе. Определены основные инновационные технологии, которые направлены на развитие базовых компетентностей будущих социальных работников (некоторые из них уже вошли в обиход), другие еще являются дискуссионными, поскольку задают новое видение научного и практического опыта. Раскрыта необходимость использования инновационных технологий обучения для формирования базовых компетентностей будущих социальных работников и повышения их профессионального уровня. Внедрение в процесс обучения инновационных технологий обеспечивает высокое качество образования, поскольку они мотивируют и стимулируют будущих выпускников к активной учебной деятельности целью которой является получение необходимых знаний, умений и навыков профессиональной деятельности. Рассмотрены перспективы дальнейших исследований в направлении поиска эффективных инновационных технологий для формирования базовых компетентностей будущих социальных работников в процессе обучения в вузе. ru
dc.language.iso uk en
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject базові компетентності uk_UA
dc.subject інновація uk_UA
dc.subject технологія uk_UA
dc.subject інноваційна технологія uk_UA
dc.subject інноваційна педагогічна технологія uk_UA
dc.subject інноваційна освітня технологія uk_UA
dc.subject professional training en
dc.subject basic competences en
dc.subject innovation en
dc.subject technology en
dc.subject innovative technology en
dc.subject innovative educational technology en
dc.subject профессиональная подготовка ru
dc.subject базовые компетентности ru
dc.subject инновация ru
dc.subject технология ru
dc.subject инновационная технология ru
dc.subject инновационная педагогическая технология ru
dc.subject инновационная образовательная технология ru
dc.title Інноваційні технології формування базових компетентностей майбутніх соціальних працівників у ВНЗ uk_UA
dc.title.alternative Innovative pedagogical technology at formation of basic competences of future social workers at the University en
dc.title.alternative Инновационные педагогические технологии формирования базовых компетентностей будущих социальных работников в вузе ru
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account