dc.contributor.author |
Попов, О. Г. |
ua |
dc.contributor.author |
Десятський, В. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Кошельник, О. Л. |
ua |
dc.contributor.author |
Горовенко, В. І. |
ua |
dc.date.accessioned |
2020-03-12T12:15:01Z |
|
dc.date.available |
2020-03-12T12:15:01Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Проблеми викладання оперативної хірургії і топографічної анатомії / О. Г. Попов, В. В. Десятський, О. Л. Кошельник, В. І. Горовенко // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України”, присвяченої 160-річчю здня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, 15–16 травн. 2014 р. – Тернопіль : матер. – Тернопіль : ТДМУ, 2014. – Ч. 1. – С. 318. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/6667 |
|
dc.description.abstract |
В даний час різко скорочена кількість годинника з дисципліні «Оперативна хірургія з топографічною анатомією» і викладається на IV і V семестрах в об’ємі 2,5 кредиту тобто 75 годин учбового навантаження. На жаль, студенти другого і третього курсів не є підготовленими на загальнофізіологічному, патофізіологічному і діагностичному рівнях для сприйняття тих питань, які роздивляються на лекціях і практичних заняттях, що відповідно призводить до зниження рівня сприйняття знань на подальших кафедрах хірургії. Відповідно студенти менше цікавляться, оперативною технікою, хірургією взагалі і її сучасними досягненнями. І як результат – залишаються лічені одиниці, які мріють про цю складну і важливу професію. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
оперативна хірургія |
uk_UA |
dc.subject |
топографічна анатомія |
uk_UA |
dc.subject |
лікарі-інтерни |
uk_UA |
dc.subject |
операційні блоки |
uk_UA |
dc.title |
Проблеми викладання оперативної хірургії і топографічної анатомії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |