dc.contributor.author |
Шальнова-Козаченко, О. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Shalnova-Kozachenko, O. V. |
en |
dc.date.accessioned |
2020-03-11T07:08:57Z |
|
dc.date.available |
2020-03-11T07:08:57Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Шальнова-Козаченко О. В. Викладання історії медицини на семінарських заняттях в ОНМедУ / О. В. Шальнова-Козаченко // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України”, присвяченої 160-річчю здня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, 15–16 травн. 2014 р. – Тернопіль : матер. – Тернопіль : ТДМУ, 2014. – Ч. 1. – C. 406–408. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/6646 |
|
dc.description.abstract |
Нові педагогічні технології повинні гнучко реагувати на змінні вимоги ринку праці та коректувати моделі спеціалістів; забезпечувати індивідуалізацію освітніх програм і шляхів їх засвоєння в залежності від здібностей та інтересів студентів. Ідеї педагогіки співробітництва, особистісноорієнтовної освіти, діяльнісного підходу, «дослідного навчання», діалогу як основи людської свідомості та спілкування, технології випереджаючого й проектного навчання, формування й розвитку навичок самостійного критичного мислення студентів, групової взаємодії, інформаційні та комунікаційні, тестування продиктовані загальними цілями сучасної вищої освіти. Ці завдання найбільш втілюються та вирішується у рамках семінару (від лат. «розсадник, посів знань») як активної форми навчання, яка формує постійно-звичний стан розсуду, пошуку, зосередженості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
історія медицини |
uk_UA |
dc.subject |
семінарські заняття |
uk_UA |
dc.subject |
Нові педагогічні технології |
uk_UA |
dc.subject |
особистісно-орієнтовна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Викладання історії медицини на семінарських заняттях в ОНМедУ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |