Abstract:
Нові педагогічні технології повинні гнучко реагувати на змінні вимоги ринку праці та коректувати моделі спеціалістів; забезпечувати індивідуалізацію освітніх програм і шляхів їх засвоєння в залежності від здібностей та інтересів студентів. Ідеї педагогіки співробітництва, особистісноорієнтовної освіти, діяльнісного підходу, «дослідного навчання», діалогу як основи людської свідомості та спілкування, технології випереджаючого й проектного навчання, формування й розвитку навичок самостійного критичного мислення студентів, групової взаємодії, інформаційні та комунікаційні, тестування продиктовані загальними цілями сучасної вищої освіти. Ці завдання найбільш втілюються та вирішується у рамках семінару (від лат. «розсадник, посів знань») як активної форми навчання, яка формує постійно-звичний стан розсуду, пошуку, зосередженості.