Особливості формування задач навчання при складанні навчально-методичних матеріалів із клінічних дисциплін для студентів медичних факультетів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ігнатьєв, О. М. ua
dc.contributor.author Панюта, О. І. ua
dc.contributor.author Ярмула, К. А. ua
dc.contributor.author Турчин, М. І. ua
dc.date.accessioned 2020-02-26T12:56:01Z
dc.date.available 2020-02-26T12:56:01Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Особливості формування задач навчання при складанні навчально-методичних матеріалів із клінічних дисциплін для студентів медичних факультетів / О. М. Ігнатьєв, О. І. Панюта, К. А. Ярмула, М. І. Турчин // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 12–13 трав., 2016 р., Тернопіль: матер. у 2 т. – Тернопіль: ТДМУ, 2016. – Т. 1. – С. 172–173. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/6558
dc.description.abstract Задачі навчання мають відповідати змісту типової програми з дисципліни, вимогам, що виникають під час практичної діяльності лікаря та бути спрямованими на самостійне вивчення студентом більшої частини курсу. Ціль дослідження: на прикладі аналізу методичних матеріалів для самостійної роботи студентів 5 курсу медичних факультетів з дисципліни «Професійні хвороби» визначити відповідність задач навчання міжнародним вимогам та особливостям підготовки за кредитно-трансферною системою. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject методичні матеріали uk_UA
dc.subject кредитно-трансферна система uk_UA
dc.subject клінічні дисципліни uk_UA
dc.subject професійні хвороби uk_UA
dc.title Особливості формування задач навчання при складанні навчально-методичних матеріалів із клінічних дисциплін для студентів медичних факультетів uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу