Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ігнатьєв, О. М. | ua |
dc.contributor.author | Панюта, О. І. | ua |
dc.contributor.author | Ярмула, К. А. | ua |
dc.contributor.author | Турчин, М. І. | ua |
dc.date.accessioned | 2020-02-26T12:56:01Z | |
dc.date.available | 2020-02-26T12:56:01Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Особливості формування задач навчання при складанні навчально-методичних матеріалів із клінічних дисциплін для студентів медичних факультетів / О. М. Ігнатьєв, О. І. Панюта, К. А. Ярмула, М. І. Турчин // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 12–13 трав., 2016 р., Тернопіль: матер. у 2 т. – Тернопіль: ТДМУ, 2016. – Т. 1. – С. 172–173. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/6558 | |
dc.description.abstract | Задачі навчання мають відповідати змісту типової програми з дисципліни, вимогам, що виникають під час практичної діяльності лікаря та бути спрямованими на самостійне вивчення студентом більшої частини курсу. Ціль дослідження: на прикладі аналізу методичних матеріалів для самостійної роботи студентів 5 курсу медичних факультетів з дисципліни «Професійні хвороби» визначити відповідність задач навчання міжнародним вимогам та особливостям підготовки за кредитно-трансферною системою. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | методичні матеріали | uk_UA |
dc.subject | кредитно-трансферна система | uk_UA |
dc.subject | клінічні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | професійні хвороби | uk_UA |
dc.title | Особливості формування задач навчання при складанні навчально-методичних матеріалів із клінічних дисциплін для студентів медичних факультетів | uk_UA |
dc.type | Article | en |