dc.contributor.author |
Ігнатьєв, О. М. |
ua |
dc.contributor.author |
Панюта, О. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Ярмула, К. А. |
ua |
dc.contributor.author |
Турчин, М. І. |
ua |
dc.date.accessioned |
2020-02-26T12:56:01Z |
|
dc.date.available |
2020-02-26T12:56:01Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Особливості формування задач навчання при складанні навчально-методичних матеріалів із клінічних дисциплін для студентів медичних факультетів / О. М. Ігнатьєв, О. І. Панюта, К. А. Ярмула, М. І. Турчин // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 12–13 трав., 2016 р., Тернопіль: матер. у 2 т. – Тернопіль: ТДМУ, 2016. – Т. 1. – С. 172–173. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/6558 |
|
dc.description.abstract |
Задачі навчання мають відповідати змісту типової програми з дисципліни, вимогам, що виникають під час практичної діяльності лікаря та бути спрямованими на самостійне вивчення студентом більшої частини курсу. Ціль дослідження: на прикладі аналізу методичних матеріалів для самостійної роботи студентів 5 курсу медичних факультетів з дисципліни «Професійні хвороби» визначити відповідність задач навчання міжнародним вимогам та особливостям підготовки за кредитно-трансферною системою. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
методичні матеріали |
uk_UA |
dc.subject |
кредитно-трансферна система |
uk_UA |
dc.subject |
клінічні дисципліни |
uk_UA |
dc.subject |
професійні хвороби |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування задач навчання при складанні навчально-методичних матеріалів із клінічних дисциплін для студентів медичних факультетів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |